Vrijdag gingen we vanaf Almere naar Trier, voornamelijk binnendoor, via onder andere Aachen, Eupen, Malmedy, Saint-Vith en Echternach in Luxemburg. In Luxemburg maakte ik wat foto’s van tegemoetkomende bussen:
Het hotel lag in Ruwer, naast het voormalige station en daar ik zette nog een bus met fietsenkar op de foto:
Op zaterdag gingen we naar Trier, natuurlijk werd ook het Hauptbahnhof met een bezoekje vereerd. Eerst zette ik wat treinen op de foto. Als eerste kwam er een gloednieuwe trein langs. Ik ben alleen niet bekend met de Duitse treintypen, dus daar waag ik me dan niet aan:
Hierna gingen we naar het busstation, waar ik behoorlijk wat bussen op de foto zette:
Hierna zijn we naar het centrum gelopen en later weer terug naar het Hbf. Ondertussen heb ik nog de nodige foto’s gemaakt:
Later in de middag zijn we nog naar Bitburg gereden, waar we wat gegeten hebben. Qua busvervoer was het een beetje uitgestorven, dus slechts één foto uit Bitburg:
Op zondag gingen we weer terug, uiteraard via een binnendoor-route. Deze dag heb ik alleen in Aachen een bus op de foto gezet en wel deze ASEAG 260:
Hierna gingen we weer naar huis na een leuk weekendje! :D