De 2256 (17.22 Dordrecht->Amsterdam Centraal) kwam er trouwens slechter vanaf, die stond net voorbij Barendrecht geheel stil.
Daar (in de 2256, die overigens vanaf Bd rijdt, v 16h50) zat ik dus in.Reiziger Ddrs schreef:Vanmiddag legde de 1963 (16.59 Den Haag HS->Venlo) het stuk van Rotterdam Zuid naar -Lombardijen af met de snelheid van een slak in winterslaap... maar wat er nu aan de hand was. In ieder geval iets niet zichtbaars![]()
De 2256 (17.22 Dordrecht->Amsterdam Centraal) kwam er trouwens slechter vanaf, die stond net voorbij Barendrecht geheel stil.
Dat station gaan ze toch verbouwen? Misschien heeft het daar iets mee te maken :)Reiziger Ddrs schreef:En owja, zoals gewoonlijk vergeet ik weer de helft... op Den Haag Moerwijk hebben ze op beide perrons, precies recht tegenover elkaar, een groot gat gegraven. Iemand enig idee wat daar de bedoeling van is?
Meer een gevolg van een defecte Bs. Ze worden nog wel gerepareerd merkte ik, want heb de 28.112 van de week weer voorop een BNL gezien terwijl die een week eerder nog achter de loc hing.Vinny schreef:Klein ander ding wat me opviel, er rijden veel Beneluxtreinen rond waarbij de stuurstand direct achter de loc zit. Mij lijkt dat niet handig..., is dit een voorbode van de TRAXX-loc inzet?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten