Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Ach toen ik hier begon moest ik elke morgen om 05.10 vertrekken om een half uur te laat op mijn werk te komen, en was ik 's avonds pas om 21.52 thuis. Als ik de reis volledig met het OV zou maken en elke avond naar huis zou gaan.
Dat heb ik dus niet gedaan
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Wat vinden jullie van mijn tot R-Nettrein omgebouwde BR420 op de trainsimulator? :)
Ik ben nu bezig een BR423 'om te stickeren' voor het R-Net van mijn fictieve stad Berlingen.
En aangezien de BR423 toch familie van de SLT is bouw ik die ook maar meteen
Naar aanleiding van de post van Fles zal ik even in het kort omschrijven wat een Operations Assistent is:
Een Operations Assistent is een functie waarbij je in feite alles leert wat een manager doet. Dit is geen offciele functie van MCDonald's Nederland. Maar een functie van McDonald's Breda.
Een buschauffeur vroeg aan me of ik misschien de muziek van een USB-stick naar CD's wilde branden, zodat hij het in elke bus luisteren kon (zijn maar twee bussen in het wagenpark met USB aansluiting op de radio).
Ja hoor is goed, zei ik.
Kun je ze dan gelijk zo indelen dat alle nummers van dezelfde artiest op dezelfde CD komen?
Ja hoor, geen punt, zei ik opnieuw.
Pff, ik ben nu al dagen bezig met muziek op CD's branden, lijkt wel geen eind te komen...
Had niet gedacht dat het zoveel zou zijn...