Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Biedt Syntus dus gewoon niet. Je kan het proberen om met 9292 routes te plannen, als ze de nieuwe dienstregeling hebben. Anders misschien Syntus Maps (goed zoeken op de site) of via de Connexxionsite (maar dat ligt er dus aan of je de nieuwe of huidige drgl wil).
Succes!
Was dagelijkse reiziger Veluwelijn 201 (vroeger 294) Apeldoorn - Zwolle, nu werkzaam in Deventer mbv de duivel van het OV: de auto. Daarnaast ook Veluwe-concessiekenner.
Vragen daarover staat ofcourse vrij en mag altijd. :P
Xanland schreef:Biedt Syntus dus gewoon niet. Je kan het proberen om met 9292 routes te plannen, als ze de nieuwe dienstregeling hebben. Anders misschien Syntus Maps (goed zoeken op de site) of via de Connexxionsite (maar dat ligt er dus aan of je de nieuwe of huidige drgl wil).
Succes!
Ikmoet de nieuwe dienstregeling hebben. Gelukkig staat over het algemeen in de wijzizingen op de site alle route veranderingen (behalve dat lijn 508 niet meer rijdt en dat lijn 594 doorrijdt naar Nijveldal Centrum). Niet alle wijzigingen vindt Syntus blijkbaar de moeite waard om te melden.
Ardan schreef:Als Arnhem eruit ligt, wordt de ICE meteen helemaal via Eindhoven en Mönchengladbach omgeleid. Waarom kan die niet bij Meteren de Betuweroute op en bij Zevenaar de gewone route weer op? Is dat puur regeltjes-mag-niet-geneuzel of kan het technisch niet?
Als dat vanwege werkzaamheden is, wordt dit vaak gecombineerd met werkzaamheden in Duitsland. Leid je tenminste niet voor niks om :)
Die bogen van de Betuweroute bij Elst zijn volgens mij ook al een hele tijd niet bereden, daar zal eerst wel wat roest weggehaald moeten worden voor je daar een trein overheen kan rijden.
Maar een ICE zou dus wel over de Betuweroute kunnen rijden tussen Meteren en Elst? Of is er nog een regel die dat tegenhoudt (afgezien van de roest op de bogen)?
Dat het gewoon niet mag, ik ken als reden voornamelijk de tunnelveiligheid maar als die niet aanwezig is zal er vast wel een andere reden zijn. En die reden zal waarschijnlijk eindigen met 'veiligheid van reizigers komt in het geding'.
Telt het aantal vluchtwegen in de geluidsschermen niet ook gewoon mee? Da's immers net zo "onveilig" als een tunnel met te weinig vluchtwegen. En daarnaast zijn ICE's met ETCS ook nog niet erg talrijk als ik me niet vergis.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Een brand in een tunnel is wel iets anders dan brand in de buitenlucht, kan me voorstellen dat je in een geluidscherm minder nooduitgangen nodig hebt dan in een tunnel.
Bij branden komen de meeste mensen niet om door verbranding maar door het inademen van rook. En laat de rook nu net niet zo'n goede uitweg hebben in een tunnel.
Hier even een heel ander vraagje. Ik wil solliciteren als Treindienstleider bij Prorail, heeft iemand ingangen of zou ik een keer met iemand kunnen meeten om is op de werkvloer te komen kijken? Na 10 jaar ondernemen toch behoefte aan vastigheid. Heb een verkeerskundige achtergrond.
Yep, al gezien en ook mee bezig, maar dacht als het via een 'netwerk' kan, altijd beter natuurlijk. Maar wie weet, zit hier nog iemand die me op weg kan helpen.
Citaro schreef:Hier even een heel ander vraagje. Ik wil solliciteren als Treindienstleider bij Prorail, heeft iemand ingangen of zou ik een keer met iemand kunnen meeten om is op de werkvloer te komen kijken? Na 10 jaar ondernemen toch behoefte aan vastigheid. Heb een verkeerskundige achtergrond.
Waarom zou je als verkeerskundige aan de slag gaan als TRDL? Het werk als TRDL is vooral volgen van scenario's en absoluut weinig op eigen inzicht.
Ja, daar zitten ze juist niet te wachten op mensen die met creatieve oplossingen komen, vrees ik. Deels terecht, want dat brengt ook gevaar met zich mee.
Thx voor jullie feedback. Het probleem is dat ik geen werkervaring heb in de verkeerskunde en dat banen niet voor het oprapen liggen. Ben dan weliswaar opgeleid als verkeerskundige aan de NHTV, maar na m'n studie in een totaal andere hoek terecht gekomen. Merk dat het zonder die werkervaring toch lastig solliciteren is in deze tijd. Kwam tijdens m'n zoektocht naar vastigheid de TRDL vacature tegen en het sluit enigszins aan bij m'n liefhebberij en eindelijk eens geen... werkervaring.
Geen werk in de verkeerskunde? Volgens mij is er zat te vinden hoor..
Maar goed, ik zou vooral zeggen, doe waar je zin in hebt, jij moet het leuk vinden en misschien de rest van je leven doen.
Weet wel, er zitten vooraf twee zware testen die je moet doorkomen maar volgens mij ben je daarna free to go!
Ik heb een vraagje. Hoe zet je het studentenreisproduct stop? Ik heb al zitten prutsen bij een automaat, maar het is me niet gelukt. Hoe moet je SOV stopzetten? Het gaat om de automaten in de Achterhoek.