Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Ik kan ook wel bedenken dat het niet zo handig is als er een LKW in de achterkant van je grijze MAN-etje rijdt. En dat het niet zo handig is om die dingen de plomp in te rijden
Ik vind eigenlijk wel dat de voorlichting beter moet, ouderen die opeens aan een hele andere bus en maatschappij moeten wennen bijvoorbeeld. Dat is het grote nadeel van concessies, het is vooral gericht op kapitalistisch gewin en veel minder op service voor de klant.
leeca schreef:Ik vind eigenlijk wel dat de voorlichting beter moet, ouderen die opeens aan een hele andere bus en maatschappij moeten wennen bijvoorbeeld. Dat is het grote nadeel van concessies, het is vooral gericht op kapitalistisch gewin en veel minder op service voor de klant.
In welke zin maakt het uit welk soort bus er bij de haltepaal voor komt rijden dan?
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
leeca schreef:Ik vind eigenlijk wel dat de voorlichting beter moet, ouderen die opeens aan een hele andere bus en maatschappij moeten wennen bijvoorbeeld. Dat is het grote nadeel van concessies, het is vooral gericht op kapitalistisch gewin en veel minder op service voor de klant.
In welke zin maakt het uit welk soort bus er bij de haltepaal voor komt rijden dan?
Nou, ik denk dat er mensen zijn die daardoor in de war raken. Is er informatie verspreid in de gebieden waar Qbuzz gaat rijden?
Denk bijvoorbeeld aan bus 55 van de RET (Vlaardingen Liesveld - Station Schiedam Centrum) die een kopje kleiner gemaakt wordt door de verlengde Qbuzz-ljn 126. Dat moet je toch maar net weten als je niet weet hoe Internet werkt.
NS-Reiziger schreef:Ik geloof dat er het nodige aan info door Qbuzz het gebied in is gegaan ja. ;)
Oh, ik weet nergens van. Connexxion heeft een tijd geleden van die 'een nieuwe dienstregeling, wat verandert er voor u' boekjes verspreid, maar daar stond alleen info over van lijnen die bij CXX blijven.
leeca schreef:Denk bijvoorbeeld aan bus 55 van de RET (Vlaardingen Liesveld - Station Schiedam Centrum) die een kopje kleiner gemaakt wordt door de verlengde Qbuzz-ljn 126. Dat moet je toch maar net weten als je niet weet hoe Internet werkt.
Op alle lijnstickers bij de haltes van lijn 55 is te zien dat deze lijn vanaf 14/12 overgenomen wordt door Qbuzz-lijn 126. Dus, ook zonder internet kan men het weten. Ook kreeg ik bijvoorbeeld vorige week een folder van de RET in de brievenbus met de wijzigingen, dus de info is er wel.
Van Connexxion is de informatie inderdaad wat karig. Alleen op de website is een klein artikel te vinden. In de bussen en bij de haltes was tot gisteren (vandaag heb ik er nog niet naar gekeken) helemaal niets te zien over de overgang naar Qbuzz.
Ik zou toch wat meer informatie op bv. haltes of in locale media verwacht hebben.
Het blijft toch wel erg stil van de zijde van Qbuzz.
§ 6. Het passeren van rode seinen
Artikel 33
1.Lichtseinen die rood licht uitstralen mogen alleen voorbijgereden worden, indien de bestuurder van de treindienstleider een aanwijzing Stoptonend sein heeft gekregen.
Misschien willen ze niet in de Ziggoval trappen? Die gingen zeer grootst van start, waarna vervolgens een flinke crash kwam en er al maanden wordt geploeterd om de problemen op te lossen. Uiteindelijk is toen toegegeven dat de introductie helemaal in het begin niet zo'n goed idee was.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.