Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Ik gok dat dit een spookhuis is om de stoom te laten ontsnappen van de stoomtreinen die vroeger op de Londense metro reden.
I never understood decimals. I can't see the point.
Ik kan je naam niet meer herinneren, maar aub help me niet.
"The trouble with quotes on the internet is that you never know if they are real" - Abraham Lincoln
Mijn gok was goed. Het adres van dit gebouw is 23/24 Leinster Gardens. En om het verhaal af te maken. De originele huizen zijn gesloopt om de stoom te laten ontsnappen, maar om het straatbeeld niet slechter te laten worden is deze nepmuur gebouwd wat precies in het straatbeeld past.
"The trouble with quotes on the internet is that you never know if they are real" - Abraham Lincoln
Ik ben tot zondagavond alleen mobiel online, dus als iemand eerder een vraag kan posten. Be my guest!
Ik heb de afgelopen tijd wat foto's bij elkaar gezocht voor leuke fotoquiz-opdrachten, dus nu huibe niets kan plaatsen kan ik er wel even eentje tussendoor doen.
Bovenstaande foto van een trameindpunt is een aantal decennia geleden genomen in Amsterdam.
De vraag is: welk trameindpunt is of was dit?
Bonuspunten voor de persoon die op Streetview kan aanwijzen waar de foto is gemaakt :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Klopt helemaal. Het elektriciteitshuisje rechts staat er nog altijd, maar een deurpost is dichtgemetseld en het schuine dak is vervangen door een plat dak.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles schreef:Goed verhaal :pos: Zo leer je nogeens wat :D
Ja, dat was ook precies mijn bedoeling.
Aan de achterkant (één straat verder) staat een hoge muur, maar als je daar je camera overheen kunt houden, zie je dit:
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
Even een oudere opname in mijn dia-archief gezocht.
Gemaakt in mijn vakantie in 1982.
Welk trambedrijf heb ik toen o.a bezocht?
Op welke spoorbreedte rijdt deze tram?
Dit type Düwag Grossraumer in dubbeltractie was vrij uniek.
Lijn 4 was de laatste tramlijn (opgeheven mei 1985).
Naast deze eenheden reden er ook enkel gelede Düwags met een twee assig aanhangrijtuig.
Een plaatje van het internet.
De vraag: Wat is de bijnaam die wordt gebruikt in de media van dit metrosysteem?