Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Lijn : Goederen (aluminiumoxide)
Type : DB 6400/6500 loc
Plaats : Botlek Rotterdam
Laatst gewijzigd door casper_rzb op za 22 mar 2014, 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
video`s van mij en forumlid Dylanwild94 zijn te zien op OV Rozenburg
Elke doordeweekse dag wel te vinden in de 101/103/105/115
Op al mijn foto`s zit copyright.
Lijn : goederen (buizen)
Type : DB 6400-6500
Plaats : Maassluis
video`s van mij en forumlid Dylanwild94 zijn te zien op OV Rozenburg
Elke doordeweekse dag wel te vinden in de 101/103/105/115
Op al mijn foto`s zit copyright.
Aangezien er ergens anders veel mensen zaten te zeuren over de hoeveelheid busfoto's. Plaats ik hier maar een treinfoto uit mijn allereerste reporeis die ik in 2008 maakte. Een reis die mij toen kriskras door de Oostelijke helft van Nederland bracht (provincies Noord-Brabant, Utrecht, Overijssel, Drenthe, Groningen, Friesland, Gelderland en Limburg).
Michael 1988 schreef:Een reis die mij toen kriskras door de Oostelijke helft van Nederland bracht (provincies Noord-Brabant, Utrecht, Overijssel, Drenthe, Groningen, Friesland, Gelderland en Limburg).
Michael 1988 schreef:Een reis die mij toen kriskras door de Oostelijke helft van Nederland bracht (provincies Noord-Brabant, Utrecht, Overijssel, Drenthe, Groningen, Friesland, Gelderland en Limburg).
Dat is wel een héél grote oostelijke helft
Oke, vooruit, ik kwam ook in het westelijk deel terecht. Maar ik bleef voor een groot deel in de Oostelijke helft van het Land en kwam niet verder in het westen dan Utrecht Centraal. Overigens reisde ik toen wel kriskras door Oost Nederland (Schijndel --> Den-Bosch --> Utrecht --> Groningen --> Leeuwarden --> Amersfoort --> Ede-Wageningen --> Arnhem --> Doetinchem --> Arnhem --> Nijmegen --> Venlo --> Eindhoven --> Den-Bosch --> Schijndel).
Verdomd, ben al de hele avond niet thuis maar kon bij alles zo mooi aansluiten!
Leuk origineel idee trouwens met de laatste foto, matchen op stationstype! :pos: