Eerst meeten bij de BK natuurlijk trouwens en dan gezamenlijk naar de Stairway lopen. Duh. Zo werken forummeets.Fles schreef:Okee. Ik maak het makkelijk. Utrecht, Stairway, volgende week zondag 14:00. Ik maak later vanavond wel bekend wie er mag komen![]()
n00b, het is niet de bedoeling dat je er iets haalt, het is de bedoeling dat je daar verzamelt. Nog steeds is daar ieder weekend wel een groep idioten van een of ander forum die dáár meeten. BK&Stairwaymeets. Classic in Nederland.Thom91 schreef:Nah, BK achteraf.
wat mij betreft wel,maar kan me inderdaad voorstellen dat locaties zoals Groningen,Den Helder of Hulst nou niet zo geschikt zijn voor een landelijke meeting,maar verwacht eerlijk gezegd dat er op zulke locaties nauwelijks wordt gestemd.Thom91 schreef:Is er behoefte aan een poll tot locatiebeslissing? Of moet ik daar ook nog een poll over openen.
Dan is het goedFles schreef:ze hebben ook Fristi bij de Stairway :pos:
Alsof jij zo'n broekie bentdeadlock schreef:Als het overdag is dan komen ze overal binnen, iedereen behalve Fles heeft echter een ID nodig om bier te kunnen bestellen.
http://www.stairway.nl/Mr-W schreef:Dan is het goedFles schreef:ze hebben ook Fristi bij de Stairway :pos:, Ken de Staiway helemaal niet
![]()
Voor datum denk ik aan een weekenddag in de meivakantie ?
Ik moest me van de week legitimeren in 't Binnenhof maar ik denk dat dat vooral was omdat ik de gast achter de balie goed ken en hij me wilde fucken :DArdan schreef:Alsof jij zo'n broekie bent
mee eens :)Meltrain schreef:Liever een weekdag na 16 augustus.
Stairway Utrecht,werd al genoemd maar is erg cliché.VIRM schreef: Was er al iets geopperd over een locatie?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 146 gasten