Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Leuke (korte) repo! :) Heb zelf goede herinneringen aan het verre noorden en het OV daar (m'n ex-vriendin woont d'r), en was vaste klant van lijn 135. Lekker scheuren met die Amba/Citaro over de dijklichamen en de A7, dat waren good times Zal nooit vergeten dat ik tweemaal een chauf te pakken had die met 80 km/pu op een lang stuk rechte weg z'n saffie ging draaien en daarna vrolijk z'n iPad op het stuur dumpte :') Een plek waar je dood gevonden wilt worden is het absoluut niet, maar alles went na verloop van tijd
video`s van mij en forumlid Dylanwild94 zijn te zien op OV Rozenburg
Elke doordeweekse dag wel te vinden in de 101/103/105/115
Op al mijn foto`s zit copyright.
Mr-W schreef:
Ik ben totaal niet bekend in Voorne Putten,maar wat is er zo saai aan die concessie ?
MAN Lion's city
VDL Amba
Citaro g
allemaal grijs -o-
Een ding scheelt Dylan is ook niet de slimste (lege accu kuch kuch)
Mr-W schreef:
Ik ben totaal niet bekend in Voorne Putten,maar wat is er zo saai aan die concessie ?
MAN Lion's city
VDL Amba
Citaro g
allemaal grijs -o-
Dat klinkt als de concessie SRE
Alleen hebben wij er nog de failias bij :neg:
Vind Connexxion groen veel mooier, of de vorige vlaflip/sgmm huisstijl van Hermes.
Rickingsh schreef:Leuke (korte) repo! :) Heb zelf goede herinneringen aan het verre noorden en het OV daar (m'n ex-vriendin woont d'r), en was vaste klant van lijn 135. Lekker scheuren met die Amba/Citaro over de dijklichamen en de A7, dat waren good times Zal nooit vergeten dat ik tweemaal een chauf te pakken had die met 80 km/pu op een lang stuk rechte weg z'n saffie ging draaien en daarna vrolijk z'n iPad op het stuur dumpte :') Een plek waar je dood gevonden wilt worden is het absoluut niet, maar alles went na verloop van tijd
En geen rugklachten opgelopen? Na 1 uur en 15 minuten in een ambassador te hebben gezeten heb ik geen onderrug meer over... En doe dat ritje 3x per week retour...
Ik zal kijken wat ik kan doen!
Natuurlijk gaat mn buurjongen ook mee (Dylanwild94)
dat had je al eens verteld
oja hoelaat sta jij morge op spy centrum?
Kunne we misschien samen naar Rozenburg
Rickingsh schreef:Leuke (korte) repo! :) Heb zelf goede herinneringen aan het verre noorden en het OV daar (m'n ex-vriendin woont d'r), en was vaste klant van lijn 135. Lekker scheuren met die Amba/Citaro over de dijklichamen en de A7, dat waren good times Zal nooit vergeten dat ik tweemaal een chauf te pakken had die met 80 km/pu op een lang stuk rechte weg z'n saffie ging draaien en daarna vrolijk z'n iPad op het stuur dumpte :') Een plek waar je dood gevonden wilt worden is het absoluut niet, maar alles went na verloop van tijd
En geen rugklachten opgelopen? Na 1 uur en 15 minuten in een ambassador te hebben gezeten heb ik geen onderrug meer over... En doe dat ritje 3x per week retour...
Zo erg heb ik het gelukkig niet ervaren, al heb ik d'r wel vaak genoeg een gevoelloos achterwerk aan overgehouden :') Vond een amba qua zitcomfort ook altijd nog een tandje beter dan wanneer je een Citaro te pakken had met z'n zitkuipjes, en dan met name het voorste zetel Ben eigenlijk ook niet veel anders gewend dan Amba's met lange reistijden, dus dat hielp ook al aardig mee
Leuk om enkele voormalige Hermes Amba's (18xx) te zien. Wist niet dat er bij Connexxion nog een paar rondreden. Jammer dat ze verminkt zijn met een hangende spiegel.
Daniel schreef:Geel en rood van EBS, groen van die enkele Connexxion lijn, maar blauwe bussen in Waterland???
Landelijk Amsterdam-Noord hoort bij de streek waterland, maar vervoerskundig bij Amsterdam. Waar ik op doelde waren de blauwe bussen aan het uiteinde van de concessie in Amsterdam.