Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Vast wel, alleen gebruik mijnalbum.nl niet meer omdat het album vol zit. Gebruik voor recentere foto's tegenwoordig picsawebalbum en die afbeeldingen zijn volgens mij een stuk kleiner,daarnaast heb ik meer gratis opslagruimte (1TB). Let eigenlijk nooit op het aantal pixels in foto topic's omdat ik er vanuit ga dat mensen met een beperkte databundel op hun telefoon ze niet bekijken.
Vind het veel irritanter dat je bij het uploaden van foto's voor de wiki ze eerst zelf moet verkleinen.Het zou veel makkelijker zijn als de foto's automatisch worden verkleint naar het juiste formaat.
Mr-W schreef:Vast wel, alleen gebruik mijnalbum.nl niet meer omdat het album vol zit. Gebruik voor recentere foto's tegenwoordig picsawebalbum en die afbeeldingen zijn volgens mij een stuk kleiner,daarnaast heb ik meer gratis opslagruimte (1TB). Let eigenlijk nooit op het aantal pixels in foto topic's omdat ik er vanuit ga dat mensen met een beperkte databundel op hun telefoon ze niet bekijken.
Vind het veel irritanter dat je bij het uploaden van foto's voor de wiki ze eerst zelf moet verkleinen.Het zou veel makkelijker zijn als de foto's automatisch worden verkleint naar het juiste formaat.
Waarom dit getroll? Of wou je echt beweren dat je ZO dom bent als dit?
Fraaie plaat :pos:
Mooi zo met dat portaal er nog rechts bij en de lichtval van uit de schaduw.
Had nog iets mooier geweest als de loc iets verder naar voren staat; maar weet uit ervaring dat dit niet bij de gereden snelheid is te timen. En te dichtbij maakt het juist weer minder fraai.
Zit alleen wel iets onscherpte in de loc; dit kan zijn door de sluitertijd en/of het diafragma (scherptediepte).
avl schreef:Fraaie plaat :pos:
Mooi zo met dat portaal er nog rechts bij en de lichtval van uit de schaduw.
Had nog iets mooier geweest als de loc iets verder naar voren staat; maar weet uit ervaring dat dit niet bij de gereden snelheid is te timen. En te dichtbij maakt het juist weer minder fraai.
Zit alleen wel iets onscherpte in de loc; dit kan zijn door de sluitertijd en/of het diafragma (scherptediepte).
Dank je voor je compliment,die onscherpte in de loc komt waarschijnlijk door dat ik deze foto met mijn telefoon heb gemaakt en dat soort camera's over het algemeen niet zo geweldig zijn. Mijn andere foto's zijn gemaakt met een compact camera.
Ik vond jouw foto van de Flexity in Brussel erg mooi :pos:
Lijn : s13600
Type : SLT Plaats: Breda