Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Sinds afgelopen december rijdt lijn 95 in Capelle a/d IJssel ook via de halte Schaardijk, maar die halte blijkt in de praktijk dus helemaal niet te bestaan. :?
Ik was al twee keer zonder succes via de Schaardijk gereden om die halte te "zoeken" en toen ik het aan mb90 vroeg, zei hij dat die halte inderdaad niet bestaat. :?
Weet iemand hier toevallig meer van?
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
Op Google Maps staat die halte aan de Schaardijk zelf, tegenover de ingang van het waterbedrijf, maar ligt hij niet op het terrein van het waterbedrijf zelf? Hij zal toch ergens een rondje moeten maken om weer terug te kunnen rijden naar het Rivium.
Is de Rivium Promenade ondertussen al doorgetrokken? Als ik namelijk kijk op de lijnennetkaart van de RET dan ligt de route over deze nieuwe route.
I never understood decimals. I can't see the point.
Ik kan je naam niet meer herinneren, maar aub help me niet.
"The trouble with quotes on the internet is that you never know if they are real" - Abraham Lincoln
Worden de treinen van Captrain omgestickerd?
want op de BR-203 104 staat het logo van captrain niet meer.
Die staat nu op het spoor emplacement van de Botlek.
Laatst gewijzigd door casper_rzb op do 24 apr 2014, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
video`s van mij en forumlid Dylanwild94 zijn te zien op OV Rozenburg
Elke doordeweekse dag wel te vinden in de 101/103/105/115
Op al mijn foto`s zit copyright.
Vandaag was er een blikseminslag bij Driebergen-Zeist, en als gevolg daarvan wordt het met de minuut onzekerder of de CNL naar Praag nog zal rijden. Nu dacht ik: waarom kan deze trein niet omgeleid worden via de valleilijn, dwz Barneveld, Lunteren, Ede?
Bram schreef:Vandaag was er een blikseminslag bij Driebergen-Zeist, en als gevolg daarvan wordt het met de minuut onzekerder of de CNL naar Praag nog zal rijden. Nu dacht ik: waarom kan deze trein niet omgeleid worden via de valleilijn, dwz Barneveld, Lunteren, Ede?
In het verleden deed ICE dat ook wel eens. Ik heb het idee dat die route wat voller is momenteel.
Ik heb overigens zojuist van een ingewijde gehoord dat de stroomstoring is verholpen, maar dat al het cnl-personeel pleite is. Toen "blikseminslag" werd gezegd is blijkbaar spontaan "trein rijdt niet" begrepen... ik ben benieuwd hoe dit afloopt.
Aldus Bahn.de rijdt de trein met +110, en vervallen alle tussenstops tussen Emmerich en Duisburg Dortmund, het lijkt erop dat de trein non-stop naar Duisburg Dortmund gaat.
Laatst gewijzigd door Z2N op do 24 apr 2014, 21:28, 2 keer totaal gewijzigd.
De trein gaat dan ten zuiden van Oberhausen linksaf het Ruhrgebied in, via Mülheim, Essen en Bochum. De stops in Duisburg, Düsseldorf, Köln en Wuppertal vervallen dan.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ik zou me kunnen voorstellen dat dat is voor die momenten dat NS-reizigers met de Amsterdamse metro meemogen ivm werkzaamheden/verstoringen, als mensen bijvoorbeeld vanuit Diemen-Zuid met de metro naar Rai/Zuid mogen, waarbij je dan op Van der Madeweg over moet stappen.
Het wordt gebruikt als overstappunt als de Zuidtak er weer eens uit ligt wegens werkzaamheden. Bijvoorbeeld 10 en 11 mei, zoals de vloer van treinstation Diemen Zuid gisteren aan mij mededeelde:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Er zijn twee "soorten" Ambassadors in Twente: die van Syntus zelf en die van onderaannemers. Die van henzelf rijden in ieder geval ook gewoon overdag (heb ik diverse foto's van uit de kerstvakantie), dus allicht degenen van de onderaannemers die vooral in de spits op de dienst te vinden zijn?
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
De wagens van de onderaannemers rijden uitsluitend extra spitsritten, zoals op lijn 62 en 66. Deze zijn (administratieef) genummerd in de serie 3061 - 3072 en zijn onderverdeeld bij diverse bedrijven, o.a. TGVia en Luttikhuis.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
@Van der Madeweg
Wel grappig dat dat station als "Amsterdam Van der Madeweg" in de planner staat. Het ligt eigenlijk in Duivendrecht, sterker nog, voordat het NS-station Duivendrecht werd geopend heette dit metrostation Duivendrecht.
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Van treinstation Duivendrecht wordt ook wel eens Amsterdam-Duivendrecht gemaakt (in mijn ogen niet fout/verkeerd.. ook omdat een klein stukje van het station écht in Amsterdam ligt). Er bestaat zelfs een kombord met die naam :Y