Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Geinig om zo'n GTW eens op allemaal aparte plekjes te zien. Enne, dat plaatje van wat grotere afstand in Born is eigenlijk gewoon veel leuker dan het standaardplaatje vanaf de fotolijn wat je bij iedereen ziet staan
Leuke reportage!
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Ja ik vond het ook jammer dat het zulk modern materieel was, maar goed. En verder is het eigenlijk gewoon 1 groot kolderiek circus waar je je een dag lang in stort. En wat vanaf een afstandje best vermakelijk is om mee te maken :)
Plus je komt wel op plekken waar je anders niet zo snel zal komen. Al was die beatrixhaven in Maastricht eigenlijk een beetje onzin. 2 stops, bij de 1e mochten we er sowieso niet uit maar ging het erom om het lijntje te berijden ( :? ) en bij de 2e was niks boeiends in de buurt. Maar Miljoenenlijn was leuk natuurlijk :)
Tja, minder alledaags materieel was misschien leuker geweest maar aan de andere kant ook wel weer eens wat anders om zo'n soort rit met wat moderns te doen. (Voordeeltje is weer dat deze rit nu niet zo duur was.)
Ik vond het toch wel weer een vermakelijke rit, afgezien van dat geklooi bij de Beatrixhaven dus. Ik was liever eens dat lijntje naar Lanaken opgegaan nu we daar toch in de buurt waren.
reisthijs schreef:Tja, minder alledaags materieel was misschien leuker geweest maar aan de andere kant ook wel weer eens wat anders om zo'n soort rit met wat moderns te doen. (Voordeeltje is weer dat deze rit nu niet zo duur was.)
Ik vond het toch wel weer een vermakelijke rit, afgezien van dat geklooi bij de Beatrixhaven dus. Ik was liever eens dat lijntje naar Lanaken opgegaan nu we daar toch in de buurt waren.
Zeker, ik ook. Maar komt nog wel :)
Leuk om je ook eens in het echt te zien :) Je had gerust mogen beginnen over dat biertje wat ik je nog schuldig ben ;)