Al vind ik het ook erg vreemd om bij 't Oor te wisselen: verderop bij station Almere Centrum heeft lijn 160 acht minuten keertijd. Maar ja, 't Oor is dichter bij remise Haven...
Ha, die Sprinter had ik. Heel fijn staan en er uit wurmen. Overigens vaag wat het nou precies was - er werd door elkaar Velp en Velperpoort omgeroepen voor het station waar die ambulance moest zijn.MdJ schreef:IC van 17.40 uit Arnhem baar Zwolle reed niet ivm ambulanceassistentie bij een eerdere trein op het baanvak (gezien Arriva en ICE wel reed zal dat wel nabij presikhaaf-dieren zijn). Sprinter naar Zutphen zou wel rijden, maar die niet afgewacht.
Hetzelfde is met de 322 bij Walt Disneyplantsoen. Reiziger denkt bijna op de halte te zijn maar nee hoor, chauffeur moet wisselen en dit kost vaak meerdere minuten. De bus had al op het station/eindpunt kunnen zijn.Milco schreef:Vanmiddag in lijn 160 van Amersfoort Vathorst naar Almere Centrum kwam er na Busstation 't Oor in Almere (dat we voorbij reden omdat er niemand in/uit wilde) een POD-busje toeterend achter ons aan en bij de verkeerslichten na Busstation 't Oor ging hij naast ons staan: “We moesten wisselen bij het oor!” Onze chauffeur: “Huh, ik dacht bij station!” Uiteindelijk reden we toch verder met het POD-busje voor ons uit en bij de kruising tussen de haltes Busstation 't Oor, Stedenwijk Zuid en Spanningsveld werd er alsnog gewisseld van chauffeur.![]()
Al vind ik het ook erg vreemd om bij 't Oor te wisselen: verderop bij station Almere Centrum heeft lijn 160 acht minuten keertijd. Maar ja, 't Oor is dichter bij remise Haven...
De ritten waar gewisseld wordt op de 322 zie je niet opeens dat je enkele minuten later dan normaal op de volgende halte arriveert in de dienstregeling.hauptbahnhof schreef:Wordt er daar geen extra tijd ingebouwd?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten