Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Gelukkig wordt het al weer aangevuld met tekstberichten
En dat we meerdere foto mogen zien verschijen. Zoals van deze groene Novio Alliance op 4 februari.
Nu we het toch over Nijmegen hebben: ik was er gisteren en zag dat men daar het oude PTT/TPG-postgebouw al bijna geheel gesloopt had. Zullen de krakers niet leuk hebben gevonden, want ze hadden nog wel in grote letters 'Dit gebouw is gekraakt omdat het al heel lang leegstaat en het nog wel een hele tijd zo zal blijven' of iets in die trant op de ramen geplakt.
De krakers zijn er daar al een jaar geleden (ofzo) uitgegooid vanwege de geplande sloop. Op station Nijmegen was spoor 1 toen buiten gebruik, omdat men bij voorbaat al verwachtte dat er wel eens wat gewelddadige handelingen plaats zouden kunnen vinden. Wel een leeg zicht zo, op het busstation, maar goed dat de sloop heeft plaatsgevonden. Het zag er wel erg armoedig uit.
Nou een paar maanden geleden toen ik nog eens in Nijmegen was, zaten er nog gewoon krakers in. Overal brandde licht en hingen spullen op en ook zag ik mensen achter het raam. Wel jammer dat het gesloopt is eigenlijk, ik had het gebouw best nog wel eens willen verkennen. :)
Maar eens een post van enig formaat hier neerplanten
Wat foto's op het station
En wat foto's op het Heyendaalcomplex
En de Eindhovenaars in Nijmegen
De busjes die sneuvelen door de komst van de Eindhovense busjes
De geledes zijn inmiddels ook verdwenen en vervangen door ex-Zeister Citaro G's die tussendoor nog even in Eindhoven hebben vertoefd (volgt u het nog? )
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.