Bee schreef:Nee, want in Amsterdam neemt men geen besluiten voor de toekomst.

Bee schreef:Nee, want in Amsterdam neemt men geen besluiten voor de toekomst.
Groot gelijk hebben ze. Ik heb die veredelde trams nooit gemogen. Geef mij de M5/6 maar.Bee schreef:Ik denk eigenlijk dat het GVB de uitspraken over materieeltekort heeft gedaan om het CAF-materieel eerder op de schroothoop te krijgen. Het is geen groot geheim dat ze dat het liefste van de sporen zouden zien verdwijnen.
Ik weet het, en ik vind het ook wel terecht dat ze aan de kant gaan gezien de huidige staat. Maar het zijn wel de betere metros. Dat ze het ondanks de verwaarlozing nog relatief goed doen bewijst dat welVIRM schreef:Maar Malies, je weet dat de Zilvermeeuw met pensioen gaat heh? En da's maar goed ook, want er zijn geen reserve-onderdelen te krijgen, en volgensmij zijn die dingen ook gewoon hartstikke op.
In windrichtingen is makkelijker wellicht? De oostkant van Amstel.VIRM schreef:Is 'ie aan de centrumkant of aan de andere kant? Ik gebruik de lift namelijk niet. ;)
De Almeerse zijde is het busstation, en dan kan je nog kiezen tussen hoog en laag. Maar ik weet niet precies waar de 62 vertrekt..VIRM schreef:Is 'ie aan de centrumkant of aan de andere kant? Ik gebruik de lift namelijk niet. ;)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten