Nu nog even wachten tot het nieuwe filter binnen is, en dan maar eens testen of ik de rivier leeg kan zuigen

In Keulen wordt de trein ook pas echt vol.webguy schreef:Alle nachttreinen die Nederland aandoen gaan eerst naar Keulen, en hebben koersrijtuigen naar andere bestemmingen, waaronder dus Denemarken. Die trein doet dus Hannover aan. Het is om ja, maar wel efficienter voor een nachttrein die anders toch veel te vroeg is. De trein naar Berlijn en Praag doet 't zelfde: eerst naar Keulen.
;)Caspar schreef:Oja stom van me niet aan nachttreinen gedacht. Ik dacht alleen aan dagtreinen, het kan natuurlijk dat je vanuit Denemarken via Hannover gaat en daar op een ICE naar Keulen stapt voor een aansluiting naar Nederland. Maar dan blijf je dus niet in dezelfde trein in Keulen was mijn redenatie...
Hmm ik heb morgen keuze uit welgeteld één buslijn naar school... en die ga ik gebruiken ook als ik de weersomstandigheden en -verwachtingen zie :)Reiziger Ddrs schreef:Pff, ik heb gewoon teveel reismogelijkheden voor m'n woon-werkverkeer vanaf morgen. Zowiezo al drie potentiële routes met elk weer een andere reistijd, waarvan er eentje weer een stuk kent met keuze uit zes buslijnen die samen 21x per uur rijden. Nog een aardige klus om daar 'n overzichtje van te maken, want om 't onderweg te bedenken is 't allemaal iets te gecompliceerd.
Als wij geen aanwijzing 'voorzichtig rijden' afgeven gaan er andere mensen dood...Prorail ga dood met die onnodige overwegneuzelarij
Als je nou even aangeeft in welke trein je zat (tijd + plaats) kan ik eventueel misschien nog iets voor je opzoeken...Huiskamervraag: In welke trein zat ik?
Ik geloof dat het niet alleen aan de hand is bie ons int oooooosten heur.Archangel schreef:Goed even iets anders, Oost Nederland is helemaal wit, dat leverde hier vanmorgen veel problemen op omdat er nog niet gestrooid was, gladde zooi dus, uiteindelijk was ik een uur later op school dan de bedoeling was.
Tenminste dat dacht ik.Mark schreef:Hmm ik heb morgen keuze uit welgeteld één buslijn naar school... en die ga ik gebruiken ook als ik de weersomstandigheden en -verwachtingen zie :)Reiziger Ddrs schreef:Pff, ik heb gewoon teveel reismogelijkheden voor m'n woon-werkverkeer vanaf morgen. Zowiezo al drie potentiële routes met elk weer een andere reistijd, waarvan er eentje weer een stuk kent met keuze uit zes buslijnen die samen 21x per uur rijden. Nog een aardige klus om daar 'n overzichtje van te maken, want om 't onderweg te bedenken is 't allemaal iets te gecompliceerd.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], baladid, Bing [Bot] en 5 gasten