Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Rondom Den Haag heb ik nog weinige leuke conducteurs gezien. De treinen die ik normaal heb zitten denk ik in het bejaardenrooster want daar is 55+ de norm :(
Ik heb een vermoeden wie je bedoelt, ik heb wel een een jonge conducteur die aan die beschrijving voldoet in de Vliegende Metworst tussen Zwolle en Duivendrecht gehad. Sowieso altijd fijn om jonge conducteurs door de trein te zien dwartelen :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ik had vanochtend een conducteur die heel geïnteresseerd mee begon te lezen met het artikel over de Hemtunnel achterin RailMagazine. Lelijke vent maar mooie kerel (y)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
*stoft dit topic af*
Op mijn tienertour had ik maandag in de t2862 een vrolijke homoseksuele conducteur van ongeveer een jaar of 25. Hij was best wel knap en had zwart haar en zijn uniform zat gewoon perfect.Hij vond het leuk om onze kaartjes te knippen en controleerde zelfs onze ID-kaart of de persoonsgegevens wel klopte :pos: En vouwde zelfs mijn kaartje :) (had hem eerst als een los a4tje + insteekhoesje in mijn tas)
1.Lichtseinen die rood licht uitstralen mogen alleen voorbijgereden worden, indien de bestuurder van de treindienstleider een aanwijzing Stoptonend sein heeft gekregen.
Ardan schreef:JA! GOED PLAN!
(ik ken er drie :') )
Ze kunnen ook gewoon op de gewone apps komen toch?
Maarja ieder zijn fetish, ik heb niet zoveel met uniformen. Die mij maar sportswear ;).
§ 6. Het passeren van rode seinen
Artikel 33
1.Lichtseinen die rood licht uitstralen mogen alleen voorbijgereden worden, indien de bestuurder van de treindienstleider een aanwijzing Stoptonend sein heeft gekregen.