Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Daar zat dat zesje ook in bleek later, door een kleine vertraging de series door elkaar gehaald...
Vandaag reed de IC naar Berlijn van 9.37 uit Amersfoort met vervangend materieel tot Hengelo en +30. Op de normale tijd kwam een losse 1700 door Amersfoort ri. Apeldoorn, dat was inderdaad wel wat krap geweest met de reizigers er ook nog in
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Connexxion 9258 (Mercedes-Benz citaro g) rijd nu rit 51 op lijn 105 richting Spijkenisse metro akkers via Metro centrum. *bus*
Helaas wel met +4
video`s van mij en forumlid Dylanwild94 zijn te zien op OV Rozenburg
Elke doordeweekse dag wel te vinden in de 101/103/105/115
Op al mijn foto`s zit copyright.
casper_rzb schreef:Connexxion 9258 (Mercedes-Benz citaro g) rijd nu rit 51 op lijn 105 richting Spijkenisse metro akkers via Metro centrum. *bus*
Helaas wel met +4
4 minuten vertraging is toch niet zo bijzonder?
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
casper_rzb schreef:Connexxion 9258 (Mercedes-Benz citaro g) rijd nu rit 51 op lijn 105 richting Spijkenisse metro akkers via Metro centrum. *bus*
Helaas wel met +4
Toen ik met de t11759 uit Utrecht vertrokken zag ik vanuit de richting Amsterdam (als ik me niet vergis) een 1700 met stam ICR voor het inrijsein staan met achter de BDs nog een 1700. Zover te zien reed deze zonder reizigers.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Te Amersfoort had de t149 liefst +90. De reden stond aannemelijk voor de trein: deze had namelijk twee locs voorop. De 1757 als trekkracht en netjes op nummervolgorde de 1758 met stroomafnemers omlaag erachter.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Ergens vorige week meldde ik dat Connexxion 8244, een streek-Ambassador van Almere met voorin een 2+1 stoelopstelling, in het Gooi rijdt. zojuist zie ik op OVzoeker.nl dat ook de 8245, ook een streekbus van Almere met een 2+1 stoelopstelling, in het Gooi rijdt, namelijk op lijn 100 van Blaricum naar Bussum.
Ik vraag me af of dit tijdelijk is of niet, want voor buiten de zomerperiode zit Almere ook weer niet zo breed in z'n streekbussen.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/ Updates: 25-05-2025NIEUW --> 30 foto's uit Amsterdam! 14-05-2025 --> 167 foto's uit Nederland, België en Duitsland!
Daniel schreef:Te Amersfoort had de t149 liefst +90. De reden stond aannemelijk voor de trein: deze had namelijk twee locs voorop. De 1757 als trekkracht en netjes op nummervolgorde de 1758 met stroomafnemers omlaag erachter.
Ik zie op ovtijden dat de t240 zelfs +219 had :O De rit terug had dientengevolge +138. Eigenlijk hadden alle Pimpels vandaag wel een vertraging.
video`s van mij en forumlid Dylanwild94 zijn te zien op OV Rozenburg
Elke doordeweekse dag wel te vinden in de 101/103/105/115
Op al mijn foto`s zit copyright.
Ik weet niet in hoeverre dit klopt, maar zowel volgens OVzoeker als OVaub rijdt Randstadnet Volvo 5712 van Almere op lijn 142 tussen Harderwijk, Zeewolde en Nijkerk:
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/ Updates: 25-05-2025NIEUW --> 30 foto's uit Amsterdam! 14-05-2025 --> 167 foto's uit Nederland, België en Duitsland!
Niet echt een afwijking in de inzet van het materieel. Maar de lengte viel mij op. Ik zag op Facebook een foto voorbijkomen van trein t1958 die met welgeteld 12!! bakken DDZ reed. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat 12 bakken DDZ niet toegestaan was in actieve dienst, maar dat klopt dus niet.