Dus nu is ie zich aan het ontkalken met normaal water, dat spul was allang op. Hopelijk helpt het toch. Als dat lampje maar weer uitgaat, vind ik het wel weer best...
Haha, iddBastiaan schreef:Tja, je zou spontaan gaan stoppen met de hobby door dat soort stereotypes
Haha echt he. Had het ook veel eerder verwacht, las gister ook dat iemand hem al 2x had moeten ontkalken in korte tijd.Jurjen schreef:Na een jaar? Toe maar... Zou het voortaan iets vaker doen. ;-) Maandelijks? ;-)
Sterkte!Mark schreef:Telefoon uit Groningen... mijn oma ligt op sterven :(
Ze was al jaren dement en de laatste tijd behoorlijk ziek, maar nu lijkt het binnenkort toch afgelopen te zijn :(
En een centrale waterontharder?STF schreef:Bij ons kan je het wel na elke koffiezetbeurt doen... Er is in de benelux vrijwel nergens nog kalkrijker water dan wat wij binnenkrijgen![]()
De duurste apparaten hebben er dan wel een waterontharder op zitten, waar jaarlijks voor een fortuin aan onthardingszout doorheen gaat, maar we kunnen moeilijke elke senseo, waterkoker, stoomstrijkijzer en andere "machientjes" op een waterontharder aansluiten.
Tevens zit er behoorlijk wat ijzer in het water, ook niet echt een pluspunt. Na zo'n twee jaar zijn wastafelkranen, toiletdoorspoelsystemen en douchekranen toch echt wel aan het einde van hun levensduur. En dat is niet de schuld van kampeerders, aangezien we in ons huis en keuken dezelfde problemen hebben na twee jaar.
Ik kan nog wel iets positiefs vertellen over het water hier; de waterdruk is enorm hoog, handig met het vullen van een emmer bijvoorbeeld.
Dan mag ik wel subsidie bij de staat aanvragen, om de duizenden kilo's zout elke maand te kunnen bekostigen ;)deadlock schreef: En een centrale waterontharder?
Stuur 'm anders eens op? ;-)Justin schreef:heb gewoon moeite met het structureren van papers enzo :(.
Daar heb ik toch allemaal geen verstand van johSTF schreef:Dan mag ik wel subsidie bij de staat aanvragen, om de duizenden kilo's zout elke maand te kunnen bekostigen ;)deadlock schreef: En een centrale waterontharder?
Goeie kritiek is juist erg nuttig anders :pos: Je levert een eerste versie in, je krijgt hem terug met allemaal opmerkingen, die verwerk je en dan is het goed, in principeJustin schreef: Blergh, ook versie twee van m'n thesis is nog eens afgekraakt, maar heb gewoon moeite met het structureren van papers enzo :(. Maar toch, het is zo demotiverend een dosis kritiek,
Da's nog niks, ik heb de mailing nu 5x ontvangenStefan schreef:Aaargh.. Leuk hoor, die mailtjes van Arriva, ik krijg alleen altijd alles 3x van hun.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 gasten