Bij de Albert Heijn in die hoek (bij de ABN-Amro naar rechts of links afhankelijk van welke kant je komt

Ik geef je heel weinig kansDaantje schreef:Die bedoel ik ja. En ik ga er niet vanuit dat dat slot veel bescherming biedt, vandaar dat ik nog twee sloten op m'n fiets heb zitten ;) en om dat slot er af te halen vind ik ook onzin, als het erop zit kan ik het net zo goed gebruiken. Ik zal wel eens vragen bij zo'n sleutelmaker of hij er wat mee kan.STF schreef:Daantje;
Bedoel je nou serieus zo'n fietssleuteltje uit het jaar nul? Zo'n omgebogen ijzeren staafje met een inkeping erin wat je in het slot steekt zonder te hoeven draaien? Ik denk niet dat zo'n slot nog veel bescherming biedt tegen een fietsendief.
Ik heb in mijn hele leven echt nog niet veel fietsen gehad. Heb deze ook echt al m'n hele studententijd.
Je moet even kijken wat voor dynamo je hebt. Sommige hebben een kop met alleen profiel erin en dan werkt zo'n kapje als eerder vermeld, andere types hebben een verwisselbaar rubber bandje en dan moet je een nieuw bandje kopen en erom heen doen. Mijn dynamo, een AXA Highspeed oid heeft zo'n bandje.Justin schreef:Mijn fiets heeft last van een doorslippende dynamo. Met andere woorden: als de fietsband nat is (door regen, sneeuw of ik fiets door plassen heen), dan pakt de dynamo het niet goed en doet mn licht het ook niet. Erg vervelend omdat ik wel goed op wil vallen met licht. Denk je dat ik hem met wat schroefwerk iets dichter op mn wiel kan laten zetten, of is dat niks?
HR M DE KONING staat er altijd boven bij mij inderdaad...STF schreef:Zomaar eens een vraagje;
Bij wie van jullie staat de bank of girorekening bij de tenaamstelling met de volledige voornaam i.p.v. alleen de voorletter vermeld?
Toegestaan is het overigens wel, maar je ziet het eigenlijk alleen bij minderjarigen. Wanneer ze volwassen worden, wordt het soms vergeten om het aan te passen, zodat er alleen de voorletters staan. *werkt ook bij ABN AMRO*STF schreef:Bij wie van jullie staat de bank of girorekening bij de tenaamstelling met de volledige voornaam i.p.v. alleen de voorletter vermeld?
Tijdje terug sprak ik iemand op de camping die werkzaam is bij ABN AMRO, die vond het ook hoogst ongebruikelijk om de voornaam te gebruiken i.p.v. de voorletter. Dat was volgens hem niet eens toegestaan.
Mooi !Deutsche Bahn en vakbonden sluiten akkoord
BERLIJN - De vakbonden en het Duitse spoorbedrijf Deutsche Bahn hebben een akkoord bereikt over salaris en werktijden voor de ongeveer 140.000 werknemers. Daardoor zijn verdere stakingen van de baan.
Afgelopen week legden stakende spoorwegwerknemers het werk neer om Deutsche Bahn onder druk te zetten. Dat leidde tot ongeregeldheden, vertragingen en verstoringen.
Zaterdagavond sloten de vakbonden en Deutsche Bahn een overeenkomst, waarin is afgesproken dat alle werknemers dit jaar een loonsverhoging van 2,5 procent krijgen.
http://www.nu.nl/economie/1909415/deuts ... koord.html
Bizar. Bij de postbank klop ik gewoon het rekeningnummer in met <<anything>> als naam. Dan krijg ik een waarschuwing " Dit rekeningnummer staat op naam van F STUIFBERGEN REISDORF. Weet u het zeker?" Dan doe ik "ja" en komt het goed. Nooit problemen mee. :pos:STF schreef:Zomaar eens een vraagje;
Bij wie van jullie staat de bank of girorekening bij de tenaamstelling met de volledige voornaam i.p.v. alleen de voorletter vermeld?
Bij mijn rekening staat ie namelijk als Frank Stuifbergen, gaat best weleens mis als iemand geld naar me over wil maken.
Valt ook wel weer mee hoor. *is zelf klant bij ABN Amro*STF schreef:ABN AMRO heeft dat soort schermpjes er niet in zitten, waar Fles het over heeft.
En ze gaan ook niet soepel met kleine foutjes om, hoppa 1 letter fout in de naam en de boel gaat retour is mijn ervaring.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten