Ik kan in ieder geval melden dat na ruim 2,5 uur in een VIRM het comfort toch wel een beetje een probleempje begint te worden

VIRM vind ik nog wel meevallen eigenlijk. Alleen beneden is de rand bij het raam vervelend. Gisteren zat ik sinds lange tijd weer eens in DDZ, maar ik vind het comfort daarvan toch niet boven het stoptreinniveau uitstijgen. Vooral de smalle zittingen zonder tussenarmsteunen vind ik niet echt fijn.marlies schreef:Gister Groningen - Ede-Wageningen gedaan met de Speciale Intercity. Vandaag terug met de Valleilijn en de normale IC.
Ik kan in ieder geval melden dat na ruim 2,5 uur in een VIRM het comfort toch wel een beetje een probleempje begint te worden
Pics to prove!marlies schreef:Dan heb je een dikkere reet dan ik
Ja, ik vind het ook wel prima genoeg hoor, VIRM. Ik reis er vaak Groningen-Duivendrecht, da's 2 uur, en dat is prima vol te houden. Gister was 2 uur en 45 minuten, en dat was eigenlijk net te lang voor zo'n stoel. Voor mij danRonald schreef:VIRM vind ik nog wel meevallen eigenlijk. Alleen beneden is de rand bij het raam vervelend. Gisteren zat ik sinds lange tijd weer eens in DDZ, maar ik vind het comfort daarvan toch niet boven het stoptreinniveau uitstijgen. Vooral de smalle zittingen zonder tussenarmsteunen vind ik niet echt fijn.marlies schreef:Gister Groningen - Ede-Wageningen gedaan met de Speciale Intercity. Vandaag terug met de Valleilijn en de normale IC.
1e klas ICM jawebguy schreef:Op zo'n afstand moet je natuurlijk 1e klas pakken *O*
Ohja natuurlijk, tegen die tijd heeft die ook weer knap bier! *O*Ronald schreef:Gewoon op de Berlijn-IC plannen dan.
Of per s1600 want het IRM komt alleen in de s1700Thom91 schreef:Als in december VIRM naar Enschede gaat komen ben ik bang dat ik Enschede - Heerhugobijlmer per VIRM moet gaan doen :'(
Ik vind die rand juist fijn, die mis ik boven juistRonald schreef:VIRM vind ik nog wel meevallen eigenlijk. Alleen beneden is de rand bij het raam vervelend. Gisteren zat ik sinds lange tijd weer eens in DDZ, maar ik vind het comfort daarvan toch niet boven het stoptreinniveau uitstijgen. Vooral de smalle zittingen zonder tussenarmsteunen vind ik niet echt fijn.marlies schreef:Gister Groningen - Ede-Wageningen gedaan met de Speciale Intercity. Vandaag terug met de Valleilijn en de normale IC.
Denk eerder een versterkingsrit voor een andere buslijn (bijv. 159?)Milco schreef:Vanochtend stond ik op Almere Centrum even voor negenen op lijn 160 te wachten, maar vlak voor lijn 160 kwam er een grijze Volvo van Connexxion tours op de halte van lijn 160 staan.
Even later vlak voor de Eemhof met lijn 160 kwam ik de Volvo weer tegen in tegengestelde richting.
Rijdt Connexxion tours een extra rit naar de Eemhof vlak voor lijn 160 uit? Reizigers in die extra bus konden niet inchecken want de cico's stonden op rood.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten