
Dat zou betekenen dat de Belgen (samen met de Fransen) voor het eerst buitenlandse spooractiviteiten gaan ontplooien :o
Dat valt wel mee. Eurostar is al sinds 2010 een zelfstandige onderneming, waarvan de aandelen zijn in handen van SNCF, NMBS en de Britse overheid (via London & Continental Railways).Bee schreef:Dat zou betekenen dat de Belgen (samen met de Fransen) voor het eerst buitenlandse spooractiviteiten gaan ontplooien :o
Was bedoeld als reactie op de post van Bee, niet op Thom91's opmerking over liberalisatie en privatisering van goederen-/personenvervoer. Ik heb er maar even een citaat bijgeknald ;)Hainje schreef:Ik denk dat je geliberaliseerd en geprivatiseerd door elkaar haalt, AlexNL.
Dat is niet zo, ze staan ze gedrukt uit te delen bij de uitgang van het perron. Dat zou toch ook nooit kunnen, voor 700 reizigers even een briefje schrijven :Dsirvinniei schreef:In Japan moeten ook de machinisten persoonlijk te laat briefjes uitschrijven als treinen ook maar een paar minuten te laat zijn en word als iemand voor de trein springt de volledige financiële schade op de familie verhaald.
Ja, ze zijn zeker gesteld op punctualiteit ;)
Omdat we hier aantoonbaar productiever zijn.Frans F schreef:Personeel kun je ook aansturen i.p.v. de huidige vrijheid-blijheid cultuur.
Wat natuurlijk volkomen onzin is. NS heeft inmiddels gereageerd: NS: Geen kruissubsidie met Abellio. Britse treinreizigers zorgen dus niet voor goedkopere tickets voor Nederlandse reizigers.isadora schreef:En de Britse treinreiziger wordt met de dag blijer:
http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/ ... _NS__.html
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten