fogeltje schreef:Dank voor deze nuttige suggestie. Ik heb zelf ook al deze richting op gedacht. We gaan kijken of we hierop iets kunnen verzinnen.
Hehe, iemand die het met mij eens is. Dank.
chemie schreef:Het doet me deugt om te zien dat je in oplossing denkt! Ik ben ervan overtuigt dat als beide partijen water bij de wijn doen er een goede oplossing kan komen :)
Ik zie die oplossingen van het antibuitenland-kamp niet zitten. Düsseldorf is zeer belangrijk voor Nederland, directe RegionalExpress verbinding met Venlo, directe ICE verbinding met Arnhem, Utrecht en Amsterdam. Duisburg heeft een directe busverbinding met Venlo en tevens deze ICE verbinding.
Het antibuitenland-kamp wil alles effectief, maar ik ga voor kwaniteit en kwaliteit. Dat gaat best goed samen.
Wat hebben jullie tegen al die extra kwalitatieve info? En kom niet met het is veel werk om te onderhouden, die ken ik wel.
EDIT:
En 25 km van de grens noem ik echt geen tussen oplossing (dat is 99% niet en 1% wel), dan zou je de helft van NRW moeten nemen. :Y (Niet dat ik daar wel mee eens ben. )
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.