Buschauffeurs, het zijn net mensen.

Toen ik vanmiddag er was hing dat papiertje er niet meer. Was Rond de klok van 15:00, misschien een storing op perron O in het scherm. En wat ik ook op gemerkt heb is dat alle digitale schermen in de bus op wit staan en de rode balk met daarin Connexxion wenst je een prettige reis er in staat. Wat is daar mee aan de hand. Edit: Vandaag het papiertje op het bord zien hangen van de 160Milco schreef:Sinds vandaag (?) vertrekt lijn 160 op station Almere Centrum van perron R, de oude halte van lijn 3 naar Molenbuurt.
De schermen zijn nog niet aangepast: op perron O (oude halte 160) wordt deze nog aangekondigd en op perron R hangt een A4'tje "Lijn 160".
Ik zal vanavond de wiki-pagina van station Almere Centrum aanpassen war betreft de perronindeling.
en we hebben al zo weinig groene-Amba's in het Zaantje! (zie regelmatig RNet-Amba's op niet-RNet-lijnen).Milco schreef:Zojuist vertrok lijn 156 vanaf Almere Centrum met de (ex?) Zaanse Ambassador 3551.
Zouden hierom enkele niet-R-net lijnen zijn ingekort in ruil voor R-net lijnen in de vakanties uitbreiden tot buiten-vakantie frequenties (wat dus voor R-net geen extra bussen kost). Lijn 63 is overdag met een kwartier ingekort, wat dus minimaal 1 bus uitspaarde.Milco schreef:Ja, dat is ook wel een logische optie natuurlijk, maar ik dacht dat Zaandam al weinig streekbussen had. Zaandam had oorspronkelijk veertien 12m wagens en vijf 10m wagens. Nu er dus twee(?) in Almere rijden heeft Zaandam er nog minder over.
Het zal allemaal wel. Overigens heb ik de 8427, 9259 en 9260 ook nog niet in dienst gezien, alleen de 9259 één dag eind december.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 75 gasten