Tsja dat wij nou niet brallen met een oprichtingsdatum, beetje sarcasme mag best op z'n tijd.Fles schreef:Nog geen jaar onderwegNS-Reiziger schreef:als vanouds. ;);)

Tsja dat wij nou niet brallen met een oprichtingsdatum, beetje sarcasme mag best op z'n tijd.Fles schreef:Nog geen jaar onderwegNS-Reiziger schreef:als vanouds. ;);)
Je weet toch dat dat betekend dat ze koffie aan het drinken zijn...Karl schreef:Ook nog typisch, nog tien gemeentes gebeld en de persoon die ik wilde hebben was altijd - bij alle gevallen - in 'overleg'. Typerend.
Ik wilde eigenlijk op deze post reageren, maar ik moet nu in overleg. Dien maar even een formuliertje in :pos:Karl schreef: [lap tekst]
Bij mij op m'n stage werd er vandaag serieus gevingerverfd.Wubbo schreef:Ik. Verveel. Me.
Heerlijk, voor de tweede dag achter elkaar liggen de systemen plat en kan ik helemaal niks op mijn werk.
Bij mijn school staan er altijd agenten heel 'onopvallend' achter de tramabri's de zogenaamde 'roodlichtlopers' te spotten. :') Als je er alleen al aan denkt staan ze zo ongeveer al in je nek te hijgen.tsov schreef:God straft onmiddellijk, zeggen ze wel eens. Nou dat heb ik gemerkt... Had al een beetje een ongeluksmorgen, had me verslapen, omdat ik de wekker uitdrukte in plaats van op snooze. Had dus de pont gemist en had de volgende pont, die niet achter het CS aankomt, maar iets ten westen (bij de Tasmanstraat voor de bekenden) Toen ik daar vanaf fietste zag ik de brug in de Van Diemenstraat opengaan, dus besloot om te fietsen via het Nassauplein. Omdat ik al laat was, schoot ik snel de kruising over (door rood) en daar stond een agent...
Ik ben normaal één van die drie Amsterdammers die niet door rood fietst, maar nu deed ik het een keer wel en dat heb ik gemerkt...
![]()
€60,- lichter... :o
Ja, en ik werk voor VeoliaM57 schreef:Bij mij op m'n stage werd er vandaag serieus gevingerverfd.Wubbo schreef:Ik. Verveel. Me.
Heerlijk, voor de tweede dag achter elkaar liggen de systemen plat en kan ik helemaal niks op mijn werk.
Watskeburt met je Finse taxibabe? Haat je die ook al??Fles schreef:Oh ja, en ik haat vrouwenmaar echt nieuw is dat ook niet :)
Hou op zeg. Gewoon wat ik dagelijks tegenkom, mijn lijden is met geen pen te beschrijven :(M57 schreef:met zo'n attitude wordt het ook niks he
Die heb ik later nogeens gemaild. Nooit meer wat van gehoord. Perfide serpent. Should've known though.JeePee schreef:Watskeburt met je Finse taxibabe? Haat je die ook al??Fles schreef:Oh ja, en ik haat vrouwenmaar echt nieuw is dat ook niet :)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 131 gasten