Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
KM46 schreef:Afgelopen vrijdag (de dertiende) een half blauwtje op gelopen :? .
Thom91 schreef:Iemand moet het doen:
Vertel op.
Oke daar gaan we dan:
In sepember via via een leuke dame leren kennen. Toen hebben we telefoonnummers en mailadressen uitgewisseld. In de maanden die volgdens zijn we allebei ziek geworden en is er geen contact geweest. Afgelopen vrijdag heb ik haar weer gezien en ze bleek inmiddels een vriendje te hebben. Maar ze wou toch nog een keertje met me uit.
KM46 schreef:Afgelopen vrijdag (de dertiende) een half blauwtje op gelopen :? .
Thom91 schreef:Iemand moet het doen:
Vertel op.
Oke daar gaan we dan:
In sepember via via een leuke dame leren kennen. Toen hebben we telefoonnummers en mailadressen uitgewisseld. In de maanden die volgdens zijn we allebei ziek geworden en is er geen contact geweest. Afgelopen vrijdag heb ik haar weer gezien en ze bleek inmiddels een vriendje te hebben. Maar ze wou toch nog een keertje met me uit.
Dus vandaar het "halve blauwtje"
Mieters, het is je ook niet gegund :'(
Moeten we je opgeven voor All You Need Is Love voor een enorm datefeest? :)
Dus vandaar het "halve blauwtje"
Waarom heb je er geen werk van gemaakt terwijl jullie ziek waren dan?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
In het dierenpark Amersfoort ben ik ook nog nooit geweest. En diergaarde Blijdorp heb ik voor het laatst 20 jaar geleden bezocht :? . Het wordt weer eens tijd voor een bezoekje .
Ik was in Nederland in het Dolfinairum, Burger's Zoo, Noorder Dierenpark en de Apenheul, al is het bij de eerste drie al een jaar of vijftien geleden dat ik er was. Ik wil ooit nog naar de zeehondencrèche in Pieterburen.
Die joode ahle Zick, die maache mer jrad mit, denn die joode ahle Zick vun Morje, die es hück.
De goede oude tijd, die beleven we net, want de goede oude tijd van morgen is vandaag.
Wij kwamen hier gisteren dus thuis met het idee om een dagje weg te gaan. We hadden eerst Diergaarde Blijdorp in gedachten maar daar waren we al zo vaak geweest. Toen kwamen we op het idee om naar Dierenpark Amersfoort te gaan. We waren er nog nooit eerder geweest en het is een leuk park vond ik. Zeker voor herhaling vatbaar.
In Nederland heb ik Diergaarde Blijdorp, Artis, Dierenpark Emmen (voorheen: Noorder Dierenpark), Dolfinarium, Ouwehands Dierenpark, Burgers' Zoo, Apenheul, Sea Life Scheveningen en Safaripark Beekse Bergen bezocht.
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.