Enkele dingetjes die mij zo even snel opvallen in het PvE:
- Gezien het aantal verplichte aanlegpunten: weinig ambitieus
- De Waterbus (Dordrecht -) Krimpen aan den IJssel - Rotterdam mag niet worden beconcureeerd (prima), verderop valt te lezen dat de reistijd iig 50% langer moet zijn dan die van de Waterbus. Mijn inziens een misser, aangezien een frequentieverhoging (verdichting naar bijvoorbeeld een kwartierdienst) nu niet mogelijk is. Had dan gezegd dat er niet rond tien minuten van de afvaartijden van de waterbus dezelfde route gevaren mag worden oid. En wat doet een zin als "Bedieningsperioden Stroken deze met de actuele inzichten bij Hoek van Holland?" in een PvE?
- Op de perifiere verbindingen is een frequentie van 30" aangehouden, veel te laag, waarom niet als minimum zien?
- Vervangend vervoer moet op perifiere verbindingen ook voor fietsen toegankelijk zijn, dat is dus niet even een bus uit een stalling halen?
- Goed: integratie met OV-chipkaart.
En verder, is er - gezien het inconsequente hoofdletter gebruik en dergelijke - wel een redactie op het document geweest?

Het is een spectrum.