Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Dat het GVB dan nog werkt op 1 mei, veel Franse collega's van de stadsvervoersbedrijven buiten Parijs komen op 1 mei niet op werk opdagen, steden zoals Lille, Straatsburg en zelfs Marseille zijn dan een dag lang van stadsvervoer verstoken... :')
Z2N schreef:Dat het GVB dan nog werkt op 1 mei, veel Franse collega's van de stadsvervoersbedrijven buiten Parijs komen op 1 mei niet op werk opdagen, steden zoals Lille, Straatsburg en zelfs Marseille zijn dan een dag lang van stadsvervoer verstoken... :')
Denk dan dat de halve regio met pek en veren voor het GVB-hoofdkantoor staat als ze zoiets flikken.
Ik kan me nog van 2 jaar geleden vaag herinneren dat er gezegd werd dat er dergelijke dingen afgerond moeten worden in de tunnel, maar dat weet ik niet zeker.
^^
Deze zomer wordt het Noord/Zuidlijn definitief aangesloten op het bestaande metronet. Daarnaast wordt het perron met tijdelijke overkapping klaargemaakt voor de Noord/Zuidlijn.
Heb het 2x voorbij horen komen terwijl ik in gesprek was dus verstond het niet helemaal goed. Dacht nog bij mezelf 'wordt bij deze halte niet meer op zondag gestopt?' - maar het sloeg dus op bus 61. :D
Sowieso zou ik die lijnnummers weglaten uit de omroep, helemaal op de huidige manier. Liever zie ik op de displays real-time informatie van de vertrektijden van relevante overstappen.
Bij sommige haltes wordt het echt te gek inderdaad:
'Museumplein, overstappen op lijn 3, 12, 16, 24 en streekvervoer. Concertgebouw, Stedelijk Museum, Van Gogh Museum, Rijksmuseum. Vergeet u straks niet uit te checken? Please remember to check out.' *
Heb nu al paar keer gehad in de 5 dat deuren weer dicht gingen en ie nog niet klaar was met omroepen. _O-
*Daadwerkelijke volgorde van die zin kan afwijken van de werkelijkheid