Wat vinden jullie van de proef?
Ik vind het persoonlijk wel een goed intitiatief en ben benieuwd wanneer ze hier mee gaan starten.
Nou, hoe dan?Freek schreef:Ik weet hoe het bij jullie zit
Draadloze oortjes bijvoorbeeld, waarom zou je het steeds aan en uit zetten? Zoveel extra stroom kost Bluetooth toch niet.waldo79 schreef:Waarvoor zou je überhaupt Bluetooth inschakelen onderweg?
Eh, ik reis zo weinig in de spits, dat ik geen draadloze oortjes heb (A) En dan nog...bedrade oortjes zijn geen enkel probleem voor mij.Geert schreef:Draadloze oortjes bijvoorbeeld, waarom zou je het steeds aan en uit zetten? Zoveel extra stroom kost Bluetooth toch niet.waldo79 schreef:Waarvoor zou je überhaupt Bluetooth inschakelen onderweg?
Dat is ook logisch bij SLT, 6 bakken SLT is immers 4 normale bakken, dus 12 bakken SLT zijn 8 normale bakken en zal dus stoppen bij de 8microshit schreef:Laten we eerst maar eens beginnen met het duidelijk communiceren van de treinlengte en de exacte stopplaats (menig perron is al ingedeeld in secties met letterborden), dus ook niet zo'n halve oplossing als momenteel op Utl-Gdm met de "gegarandeerde stopplaats van een SLT viertje". Ik zie regelmatig dat mijn trein met bijvoorbeeld 12 bakken rijdt, maar vanaf bakbord 8 bijna niemand meer staat.
Of omgekeerd: als NS midden in de spits weer eens met een enkel zesje aan komt kakken, en reizigers die wel waren doorgelopen dan allemaal kunnen teruglopen naar de laatste deur om hun staanplaatsen in te nemen. Zelfs eens een conducteur meegemaakt die toen begon te zaniken dat "die reizigers allemaal door dezelfde deur naar binnen willen". Goh, hoe zou die agressie tegen het personeel toch ontstaan, met dat soort onbenullen?microshit schreef:Zie Ede-Wageningen bijvoorbeeld, waar men zich massaal in de 2 bakken het dichtst bij de trap stort, terwijl het er veel meer zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten