Ik vind het zelf vooral leuk om nog eens de boemels van Venlo naar Koblenz te pakken (want ik zou donderdag ook met de auto mee kunnen). De reis zelf hoort bij mij ook tot het doel (terug ga ik overigens mee met de auto). Kort heb ik overwogen om vanavond nog naar Nijmegen te gaan en morgen vanaf daar met de 58 naar Kleve of zelfs Emmerich te gaan en vandaar naar Koblenz te gaan. Maar dat wordt toch significant duurder heb ik gemerkt en ik heb in Keulen nog een kort intermezzo in de Lego-shop gepland (don't ask), dus dat gaat ook was kosten

Ik heb ook overwogen om vandaag te gaan en morgen rond Koblenz een dagje te gaan bussen, maar dat heb ik afgeblazen. Maar mocht ik net als enkele jaren terug nog veel oude Connexxion bussen in Koblenz zien bij aankomst, dan zal ik daar zeker foto's van maken. De laatste keer had ik nog geen smartphone. Voor TransDev zag ik toen redelijk wat MAN en Mercedes nog in CXX groen rijden (en als je goed keer zag je dat de teksten vaak afgeplakt waren, dus de contouren zag je nog) en de schoolbus waarmee mijn nichtje thuis arriveerde was een ex-Hermes Alliance *bus* Ik vrees dat die er niet meer zal zijn. Want volgens mij was dit stiekem al vijf jaar geleden (wat gaat de tijd toch snel). Ik zal hoe dan ook proberen in Keulen en Koblenz wat leuke platen te schieten, eens wat anders dan altijd Nijmegen, Uden, Veghel of Eindhoven. En voor de Amba-haters, geen Amba's.