Deze trein gaat naar Den Haag Centraal. Maar dat mag de reiziger niet weten.
(Gezien op Duivendrecht)
Dat is niet handig.. voor als je naar Amsterdam of verder wilt reizen..Bee schreef:(...)
De trein de andere kant op stond op Leiden Centraal aangekondigd als de intercity naar Leeuwarden of Groningen zonder tussenstations met de regel "Rijdt niet verder dan Schiphol".
Waarom druk je niet op de meldknop?JWM schreef:Waarom quote je dat plaatje?
Dat eerste is nobel van je.. dat tweede is jouw mening.. Mij maakt het niet uit dat ik dat plaatje 2x zie.JWM schreef:Ik geef graag de gelegenheid keuzes toe te lichten en wellicht komt de plaatser zelf tot de conclusie dat dit niet nodig was en herstelt het zelf :)
Nog leuker is at de s6100 niet eens in de planner voorkomt - de s8800 is namelijk even snel en vertrekt 5 minuten later :')Tochjo schreef:De situatie met merkwaardige "Stopt ook in" op de TBP's speelt al jaren. Als er al jaren niemand aan toekomt, dan moeten er meer mensen worden aangenomen. De verwerking van de doorkoppeling van de s6100 / s16000 en s9800 / s6000 is mijns inziens gewoon een aanfluiting. Dan kun je als NS toch niet meer volhouden dat je goede reisinformatie serieus neemt.
Hier heb je je antwoord: Twee reacties van beheerders in dit topic maar de dubbele plaatjes staan er nogsteeds. Daar wil ik geen deel van uitmaken.:)Thom91 schreef:Ooit gesolliciteerd naar een beheerfunctie?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten