Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Inderdaad erg lekker weer voor 't behoorlijke fietstochtje wat ik ondernomen heb. Wel een stuk warmer voor het gevoel dan wat ik op basis van de weersverwachting had verwacht.
Dat werd halverwege dus maar even een tussenstop bij een supermarkt om weer een nieuw flesje drinken te halen want die was ondertussen leeg. Daar stond de airco echter weer op een dusdanige stand dat zelfs de niet gekoelde flesjes nog lekker koel waren
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Deze voorspelling komt wel uit. Wij wonen hier in een relatief onvoorspelbaar zeeklimaat, dit is een landklimaat op 1300 meter hoogte in het zuiden van de VS. Daar zijn weersvoorspellingen veel makkelijker te maken, met uitzondering van waar de lokale regenbui precies gaat vallen. Provo, Utah.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
De verwachtingen voor hier lopen in elk geval alweer lekker uiteen, maar volgens buienradar.nl wordt het hier a.s. zaterdag liefst 38 graden. Weeronline maakt er juist weer een iets aangenamer (maar nog altijd behoorlijk warme) 30 graden van.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Ik vond het vandaag eigenlijk prima, hoeft van mij niet warmer te worden. Maar helaas -o-
Voordeel: hittevrij op mijn werk, ze gaan deze week om 13 uur dicht in plaats van 16 uur *O*
Een LUD gaat het waarschijnlijk niet worden, maar ik heb via-via begrepen dat NS stations een deel van zijn winkels dicht gaat doen, vanwege het ontbreken van airconditioning en eerdere momenten waarin personeel flauw zou zijn gevallen. Dit gaat dan wel lokaal bekeken worden, maar in Eindhoven gaat bijvoorbeeld de Smullers op het stationsplein tijdens de ergste hitte dicht.