Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
webguy schreef:Ga volgende week voor de lol eens naar Basel, gewoon omdat het kan. Heen gewoon met ICE 105, maar op de terugweg gaat ICE 104 een beetje laat terug. Zijn er nog alternatieve routes die aan te bevelen zijn?
Eigenlijk best wel een cool idee. Bij voorkeur 1e Klasse achteraan met zicht op het spoor.
♪♫ Graai, Pak, Grijp, Jat, Naai, Pik en Bedonder ♪♫
Neem bij de EuroCity 8 (maar ook in de andere EC's Zürich - Hamburg) wel eigen etenswaren mee. Sinds de Zwitserse Frank enorm in waarde is gestegen zijn de prijzen van het Zwitserse restaurant in de trein astronomisch hoog geworden...
Doordat er in Zwolle gewerkt wordt aan het perron vertrekt de s3600 15 minuten eerder. In Olst wacht de trein 15 minuten om weer op de oorsprongelijke vertrektijd te kunnen rijden. Iemand een idee waarom dat niet vanaf Wijhe kan?
Een nieuwe pagina kan je aanmaken door de gewenste naam in het zoekvak in te voeren. Dan krijg je een rode link in de melding dat die pagina niet gevonden is en als je daarop klikt zit je in het venster waarmee je de pagina kunt aanmaken.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Ja, het deed mij idd ook aan Alfa Romeo denken. De velgen zijn echter van Mercedes (daarom snapte ik het niet). Heb ook nog even aan Beulas (van Volvo) gedacht, maar dat lijkt me ook niet.