Kan ik voor de poortjes op station Helmond ergens een sleutelkaart krijgen? Mijn DB-ticket voor de ICE heeft geen barcode.
Heeft iemand tips voor Düsseldorf ?
Oude busboekjes verzamel ik inderdaad :pos: :pos:Bee schreef:Informeer eens bij Etienne ofzo, ik geloof dat die ondertussen een half pakhuis aan busboekjes op de wiki heeft gezet
Als je info heb over de VAGU (Oudewater) en Van Gog (Capelle aan den IJssel) dan houd ik me aanbevolen. Van deze twee bedrijven zoek ik ook informatie.TomSteyl schreef:Ik weet dat er hier mensen zich bezig houden met historische dienstregelingen en busboekjes. Nu heb ik een partijtje oude busboekjes die ik kwijt wil. Heeft er iemand belang bij?
Nou ja dat is vandaag dus, richting Parijs! Maar is dat om materieelonderhoud redenen, of echt omdat de capaciteit nodig is?Bee schreef:Er is een trein op vrijdag en een trein op zondag met een dubbel stel.
Het makkelijkst: een kaartje kopenRonald schreef:Hoe kom ik het makkelijkst (en het goedkoopst) aan een kaartje naar Emmerich/grens?
Ik vrees dat je bij het loket moet zijn. Binnenland verkoopt ze ook als het goed is.Ronald schreef:Hoe kom ik het makkelijkst (en het goedkoopst) aan een kaartje naar Emmerich/grens?
Bij de revisie is de koppeltechniek niet aangepast, er is alleen een verbod op gekoppeld rijden van DDZ met DD-AR in de exploitatie.Renebussen schreef:Ik kwam laatst op station Leidschenveen een DD-Z en een DD-AR tegen aan en kaar gekoppeld maar ze hadden bijde toch andere koppelingen? (De e-loc zat aan de ddz vast) (alle treinen die naar NedTrain Leidschendam moeten moeten langs Leidschenveen)
Voor boekjes uit Zuid-Nederland, van de Interliner of NZH-Noord heb ik wel interesse.TomSteyl schreef:Ik weet dat er hier mensen zich bezig houden met historische dienstregelingen en busboekjes. Nu heb ik een partijtje oude busboekjes die ik kwijt wil. Heeft er iemand belang bij?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten