Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
- vanmiddag nabij Gouda SLT in de t9865 en SGMm in de t9856, omloop lijkt dus gewoon wat in de war te zijn
- volgens de omroep in de t12756 kwamen we even later aan op station "Gouda Centraal"
- is Magdaleen ontslagen ofzo? Hoorde in Dordrecht een nieuwe omroep door Arie voor de internationale trein naar Brussel.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
tsov schreef:Ja, snap ik, maar waarom is bij het ene deel het vertrekspoor dan rood?
Mmm, heeft er denk ik mee te maken dat er dus 3 zijn bij 't DB data, maar de NS maar een trein heeft. Daardoor wordt er maar een trein rood omdat alleen die trein de NS data krijgt zeg maar. Is btje ingewikkeld, maar ik zou 't nog eens moeten zien met vertraging.
tsov schreef:Ja, snap ik, maar waarom is bij het ene deel het vertrekspoor dan rood?
Mmm, heeft er denk ik mee te maken dat er dus 3 zijn bij 't DB data, maar de NS maar een trein heeft. Daardoor wordt er maar een trein rood omdat alleen die trein de NS data krijgt zeg maar. Is btje ingewikkeld, maar ik zou 't nog eens moeten zien met vertraging.
Nou, dat zal toch niet te lang wachten moeten zijn, lijkt me. xD
Gistren rond 17:00 werd er op Rotterdam CS handmatig omgeroepen in het Nederlands, Engels en Frans dat er door een insident met een persoon tussen Roosendaal en Essen (B) de Benelux niet verder reed dan Roosendaal. Reizigers naar Belgie moesten zich in Roosendaal vervoegen bij het loket. Het daar wel gezellig druk geweest zijn, aangezien de BNL al in Rotterdam bijna vol zat .
Dit jaar nog weinig opvallend kunnen melden, maar vandaag was er eindelijk is noemenswaardig. Te weten;
- t3630 reed met een mDDM
- t3129 kwam na Elst maar voor de zuidelijke Betuwerouteaansluiting voor een rood sein te staan. Dit bracht de Mcn op de volgende omroep: "Hier spreekt de machinist van trein 3129, er is een seinstoring. We zullen tot het volgende vak op zicht moeten rijden. Dit zal enige vertraging veroorzaken."
Eind van de ochtend stopte er 10 bakken ICRm op station Oisterwijk (richting Tilburg). Geen idee of dat een s1900 of s5200 was (denk het eerste). Dat paste niet helemaal, maar gelukkig werd de overweg pas vlak voor vertrek van de trein gesloten (ik kwam net aanrijden, toen het licht rood werd om af te slaan naar de overweg.