Na 5 minuten: Dames en heren, hier volgt een correctie van het voorgaande: Het was een grapje.

Of op Utrecht Centraal, daar bestaat het nog echt ookWubbo schreef:Ik zou ze op Amsterdam Sloterdijk naar spoor 13 laten gaan ofzo
Ja hoor :D Daar is niks aan veranderd gekSTF schreef:Ik vind de nieuwe kleurstelling / layout van het forum echt waardeloos! :neg:
Haha, welke mensen? Staat vandaag niemand op de camping namelijk, anders had ik wel over het veld omgeroepen dat wegens grasmaaiwerkzaamheden, alle caravans het veld af moeten.Fles schreef:
Dat moet je doen met betaaldouches. En dan waarschuwen dat mensen dus altijd minimaal een uur betalen. Jammer, helaas, niks aan te doen, Franse software, bla
Dat laatste is dan neem ik aan de 1-aprilgrap?STF schreef:Haha, welke mensen? Staat vandaag niemand op de camping namelijk, anders had ik wel over het veld omgeroepen dat wegens grasmaaiwerkzaamheden, alle caravans het veld af moeten.Fles schreef:
Dat moet je doen met betaaldouches. En dan waarschuwen dat mensen dus altijd minimaal een uur betalen. Jammer, helaas, niks aan te doen, Franse software, bla![]()
En dan een kwartier later omroepen dat de grasmaaier stuk is, dat iedereen weer terug kan.
Maar dan wil ik ook een uur warm water hebben. Ik sta normaal altijd een half uur onder de douche en op campings schijnt dat allemaal maar maximaal 5 minuten te mogen duren. Kortom, de eerste keer sta ik altijd met half ingesmeerde sjampoo weer buitenDat moet je doen met betaaldouches. En dan waarschuwen dat mensen dus altijd minimaal een uur betalen. Jammer, helaas, niks aan te doen, Franse software, bla
Wubbo schreef:Ik heb ook wel op campings gestaan waar douchen gratis is. Vraag me niet precies welke dat zijn hoor, daarvoor heb ik al op te veel campings gestaan ;-).
Ik weet het niet hoor, maar mijn gemiddelde douchebeurt is na drie UUR toch wel zo'n beetje aan de afrondende fase toeJurjen schreef: drie weken in de pislucht mag staan...
Tja, dat jij graag in luxe 5-sterrenhotels overnacht wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen dat maar moet doen...Jurjen schreef:Waarbij je naar keuze een kilometer mag lopen voor een douche óf drie weken in de pislucht mag staan...
Zijn die schoftige prijzen bij Servex tenminste nog ERGENS goed voor blijkbaarDaan schreef:Tja, dat jij graag in luxe 5-sterrenhotels overnacht wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen dat maar moet doen...Jurjen schreef:Waarbij je naar keuze een kilometer mag lopen voor een douche óf drie weken in de pislucht mag staan...
Lol, nee ze hebben die vliegtuigbom uit WO-II ergens in de buurt van het centraal station gevonden. Da's hier nog een minuut of 10 vandaan.Daan schreef:@Ddrs: Hebben ze je vuurwerkverzameling gevonden?
In Frankrijk is het meestal gratis.Ik heb ook wel op campings gestaan waar douchen gratis is. Vraag me niet precies welke dat zijn hoor, daarvoor heb ik al op te veel campings gestaan ;-).
Die is wel briljant. =')tsov schreef:Over 1 april gesproken, heeft iemand vandaag al een filmpje op Youtube bekeken?
Ja, maar je gaat niet elke drie uur je tent verplaatsen. Dus is het óf elke douche-, danwel plasbeurt (dat laatste hoeft alleen bij daglicht) een halve marathon lopen, óf je hele vakantie in de pislucht van dat wc-hok staan.Fles schreef:Ik weet het niet hoor, maar mijn gemiddelde douchebeurt is na drie UUR toch wel zo'n beetje aan de afrondende fase toeJurjen schreef: drie weken in de pislucht mag staan...
Och, liever niet nee. Dat drijft de prijzen ook weer zo omhoog.Daan schreef:Tja, dat jij graag in luxe 5-sterrenhotels overnacht wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen dat maar moet doen...
Ik voel me anders toch echt geen Servex-medewerker hoor. Mooi blaadje opsturen dat je bij 5-jarig dienstjubileum 300 euro bruto krijgt, eens naar je baas toe gaan, omdat je al 5 jaar en 3 maanden werkt, en dan te horen krijgen dat je bij AH niet volgens de Servex cao werkt, maar de AH cao en dus maar 100 euro bruto krijgt. Nou, bij Servex had ik dus van die 200 euro extra inderdaad een weekendje 5 sterren kunnen doen, ja.Fles schreef:Zijn die schoftige prijzen bij Servex tenminste nog ERGENS goed voor blijkbaar
De washokken zijn de favoriete hang- en flirtplekken voor de puberjeugd. Ik heb het daarom nooit echt erg gevonden om hier vlak bij een tentje te hebben.Ja, maar je gaat niet elke drie uur je tent verplaatsen. Dus is het óf elke douche-, danwel plasbeurt (dat laatste hoeft alleen bij daglicht) een halve marathon lopen, óf je hele vakantie in de pislucht van dat wc-hok staan.
Guttegut ik dacht dat IK het weleens overdreef :DJurjen schreef: Ja, maar je gaat niet elke drie uur je tent verplaatsen. Dus is het óf elke douche-, danwel plasbeurt (dat laatste hoeft alleen bij daglicht) een halve marathon lopen, óf je hele vakantie in de pislucht van dat wc-hok staan.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten