Bedoel je, het hele busJE?Bee schreef:Vanzelfsprekend lag de hele bus dubbel

Bedoel je, het hele busJE?Bee schreef:Vanzelfsprekend lag de hele bus dubbel
En het rijden is ook niet echt geweldig, althans.. Vind ik als chauffeur.Bee schreef:Kansloze busjes zijn het idd. Van binnen lijkt het net een pausmobiel, de gemiddelde reiziger is ook even oud als de paus en ze klinken als een grasmaaier :')
Spoor 1 en 2 te Lage Zwaluwe, bedoel je?verfmeer schreef:Volgens mij ligt er een fout op de wissels ten noorden van spoor 1 en 2, waardoor treinen vanuit Roosendaal niet het spoor richting Dordrecht op kunnen.
Klopt. En nog een hele vervelende ook. Namelijk op de brug. Die is lastiger te herstellen waardoor het meer tijd kost.Ardan schreef:Er is een spoorstaafbreuk.
Utoz is opstelterrein-Zuid, niet Oud Zuid ;)Thom69 schreef:Ik zit momenteel in de 8837 en we staan nu al een half uurtje stil voor de brug over het Amsterdam-Rijnkanaal, net na Utlr. Volgens de hc heeft een trein de bovenleiding bij Utrecht naar beneden gehaald (volgens Somda is een goederentrein bij Oud-Zuid (Vaartsche Rijn) defect gegaan, 1+1=2?), en wij gaan nu terug naar Woerden. In elk geval rijdt er ongeveer geen enkele trein van of naar Utrecht, en is het probleem, zo blijkt nu, groter dan eerst gedacht.
We houden u op de hoogte.
Edit 11:51, na drie kwartier rijden we weer achteruit terug naar Woerden.
Officieel zelfs Opstelterrein Zuidzijde als ik me niet vergisThom91 schreef:Utoz is opstelterrein-Zuid, niet Oud Zuid ;)Thom69 schreef:Oud-Zuid (Vaartsche Rijn)
Wat is er eigelijk aan de hand hier?Thom91 schreef:
Nummertje 3 is de dader
Hè gets. :neg:Milco schreef:Op AT5 lees ik dat er is geschoten in de tram in Amsterdam, op het Rokin.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 3 gasten