Van Luxemburg naar Dudelange moet je daar ALTIJD overstappen, WAAROM?? Het is nog geen 20 kilometer

En nog niet eens cross-platform ook :neg:
Oh, en WEL een joekeloerus van een stationsgebouw, maar geen slok bier te krijgen

Ik kan me toch echt geen overstap herinneren toen ik de laatste keer van Luxemburg naar Volmerange les Mines per trein ging, maar dat was in de avondspits. Misschien voor en na de spits wel een overstap op Bettembourg?Fles schreef:Bettembourg, verrekte klotedorp.
Van Luxemburg naar Dudelange moet je daar ALTIJD overstappen, WAAROM?? Het is nog geen 20 kilometer![]()
Zoek da es op, gij wit da better as iechSTF schreef:Ik kan me toch echt geen overstap herinneren toen ik de laatste keer van Luxemburg naar Volmerange les Mines per trein ging, maar dat was in de avondspits. Misschien voor en na de spits wel een overstap op Bettembourg?Fles schreef:Bettembourg, verrekte klotedorp.
Van Luxemburg naar Dudelange moet je daar ALTIJD overstappen, WAAROM?? Het is nog geen 20 kilometer![]()
DIe dingen doen het onregelmatig niet of juist wel. Volgens mij valt er geen peil op te trekkenReiziger Ddrs schreef:Tjongejonge zeg, 'tis geloof ik of het een of het ander in Utrecht... de roltrap van het streekbusstation naar de stationshal deed het vandaag weer na geruime tijd defect geweest te zijn, maar nu was die van de stationshal naar het streekbusstation weer defect
Daar lijkt het wel op inderdaad, is ook mijn ervaringGeert schreef:DIe dingen doen het onregelmatig niet of juist wel. Volgens mij valt er geen peil op te trekken
Van 5 tot 19 april moet je zowiezo overstappen op de bus, want de lijn naar Volmerange les Mines ligt plat i.v.m. spooronderhoud.Fles schreef: Zoek da es op, gij wit da better as iech
Ga al zweten bij die gedachteFles schreef:Zet die koelkast maar buiten, dan is het zo gepiept
Slim planNS-Reiziger schreef:Ik trek zo de stekker eruit en flikker een baddoek in het vriesvak.
Hmm niet aan gedacht. Naja ik zat net al weer geirriteerd naar de snelheid waarmee het gaat te kijken, want er lijkt niks te smelten. Heb nu op de baddoek een bak met heet water gezet en het deurtje gesloten. Finse sauna is dus begonnen daar. :DFles schreef:Slim planZou je niet met een kaasschaaf of zo de grootste stukken ijs vast verwijderen?
3STF schreef:Dat ding was zeker al 15 jaar niet meer ontdooid ofzo?
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 7 gasten