Bovendien geeft de nieuwe update een eenhoorn-emoji, dat zou toch een doorslaggevende reden voor KM46 moeten zijn

Ach het is maar hoe je de cijfers interpreteert denk ik dan maar zo. Of jij moet een betere weten. En bovendien is mijn licentie nog een half jaar geldig. En voor die tijd ben ik niet van plan om een nieuwe te nemen.deadlock schreef:Mwoah: https://www.av-test.org/en/antivirus/home-windows/KM46 schreef:Hoezo vertrouw je Norton niet? Deze wordt altijd als een van de beste getest.
De computer was toch z'n 20 minuten aan het downloaden met een snelheid van 8m/bitBee schreef:Gaat hetzelfde verhaal op, ook voor de iPod Touch zal de update niet zo heel groot zijn.
Bovendien geeft de nieuwe update een eenhoorn-emoji, dat zou toch een doorslaggevende reden voor KM46 moeten zijn
Surface? Ik weet alleen niet wat ze kosten...Aking schreef:Aangezien mijn oude netbook (HP mini 110-3101sd) niet echt werkbaar meer is, ben ik op zoek naar een vervanger...
Nou heb ik me de laatste jaren alleen niet echt verdiept in de wereld van de tablets en 2 in 1 gevallen, dus ik dacht laat ik eens kijken of iemand hier goede raad heeft.
Opzich vind ik een toetsenbordje wel heel fijn en volgens mij zijn er niet echt android 2 in 1 gevallen, dus mijn neiging neigt naar een windhoos geval.
Dit is volgens mij alleen weer kut met apps op het moment dat ik hem als tablet wil gebruiken, want dingen als Rijdendetreinen en OVinfo zijn er vast niet in een windhoosversie.
Dus als er nog mensen zijn met tips, ideeën, voors of tegens: roept u alstublieft :Y
Oh en ik heb een budget van ongeveer 200-300 euro. Liever richting 200, maar als ik voor een paar tientjes meer veel beter uit kom is dat natuurlijk veel beter *O*
Bij voorbaat dank voor uw inbreng :pos:
Aldi in de gaten houden. Heeft doorgaans best goed spul voor die prijzen.Aking schreef:Oh en ik heb een budget van ongeveer 200-300 euro. Liever richting 200, maar als ik voor een paar tientjes meer veel beter uit kom is dat natuurlijk veel beter *O*
Bij voorbaat dank voor uw inbreng :pos:
Gebruikers op dit forum: dylanwild94 en 6 gasten