Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Leuk, Daantje! :) Ik heb ook wel gekeken, maar in Enschede is hij niet geweest Wat voor kritiek was er op de aflevering/serie vanuit het publiek?
Ik vond de aflevering uiterst boeiend, ik heb veel bekende plekken gezien die ik in 2011 bezocht heb (Donetsk-Odessa). Vooral hoe het dagelijks leven nu gaat in Donetsk vond ik heel interessant om te zien. Helaas is de volgende aflevering alweer de laatste, maar het was weer een topserie! :)
Timon91 schreef:Leuk, Daantje! :) Ik heb ook wel gekeken, maar in Enschede is hij niet geweest Wat voor kritiek was er op de aflevering/serie vanuit het publiek?
Ik vond de aflevering uiterst boeiend, ik heb veel bekende plekken gezien die ik in 2011 bezocht heb (Donetsk-Odessa). Vooral hoe het dagelijks leven nu gaat in Donetsk vond ik heel interessant om te zien. Helaas is de volgende aflevering alweer de laatste, maar het was weer een topserie! :)
Een vrouw uit de zaal die afkomstig was uit Oekraïne vond het pijnlijk dat hij in twijfel trok of het land in de huidige situatie wel bestaansrecht heeft terwijl ze benadrukte dat vrijwilligers juist zoveel doen voor het landben dat kan ik me wel voorstellen.
Iemand anders vroeg zich af wat voor programma hij nou eigenlijk pretendeert te maken, informatief, documentaire? Ik vind juist dat hij je aan het denken zet en niet zozeer een standpunt verdedigt maar daar waren de meningen in de zaal verdeelt over. Ik snap alleen niet zo goed dat als je een programma slecht vindt, je wel de moeite neemt om naar zo'n avond te gaan (en er voor te betalen).
Ben na het bezoek van Daphne Bunskoek dan maar eens met "De Fractie" begonnen en ben nu bij de actuele aflevering... Best een mooie serie.
Die joode ahle Zick, die maache mer jrad mit, denn die joode ahle Zick vun Morje, die es hück.
De goede oude tijd, die beleven we net, want de goede oude tijd van morgen is vandaag.
Waar ik »bezoek van Daphne Bunskoek« zei moet het »bezoek van Daphne Bunskoek bij Zondag met Lubach« zijn. Stop.
Die joode ahle Zick, die maache mer jrad mit, denn die joode ahle Zick vun Morje, die es hück.
De goede oude tijd, die beleven we net, want de goede oude tijd van morgen is vandaag.
Thom91 schreef:Nou, het ging niet regenen helaas..
Sommige coureurs zijn toch juist beter als het regent?
Ja, zoals Max. Dat komt vooral doordat de auto's van Toro Rosso geen hoge maximumsnelheid hebben, maar wel een goede versnelling en/of wendbaarheid. Daardoor is voor hun de kans op een goede positie veel groter bij een natte baan en een baan met veel bochten.
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
Z2N schreef:Hier stond net ZML op, met een pijnlijke vraag die wel gesteld moest worden.
Hier ook, was weer een goeie aflevering!
Vind het sowieso altijd leuk om te kijken, komen vaak belangrijke maar ingewikkelde kwesties voorbij, maar zoals hij het uitlegt snap ik het ineens wel :)