Het wilde vandaag op mijn terugreis niet echt lukken. De sprinter van Zaltbommel richting Utrecht (
16062) vertrok volgens alle stationsklokken twee minuten te vroeg: 18:10 i.p.v. 18:12. Kon dus niet mijn trein halen; balen, dus dan maar via 's-Hertogenbosch weer richting Utrecht en Amsterdam Bijlmer.
Enfin, bij aankomst om 18:24 zag ik net dat de
3566 van 18:39 naar Schiphol was vertrokken. Vreemd genoeg was de
864 wel met +15 aangekondigd, hoewel de trein nooit gezien is. Ik zou dus moeten wachten op de
866 naar Utrecht Centraal en Amsterdam Centraal van 18:53, maar die werd maar niet aangekondigd. Wel werd deze trein aangekondigd:
Juist, een stoptrein van Arriva om 18:53 zonder tussenstops naar Utrecht Centraal. Ding zou eerst van 4b vertrekken, toen van 4a en toen van 3a. Het was verwarring alom, want niemand wist waar die aan toe was. Geen reguliere IC naar Amsterdam Centraal, om nog maar te zwijgen van een IC naar Schiphol die altijd als eerste eruitgegooid wordt. Maar goed, de trein kwam eindelijk met +20 opdagen, in de vorm van een VIRM zesje en viertje. Wow, wat een luxe van Arriva. Ook op de schermen in de treinen werd alles aangekondigd als een stoptrein. Een kijkje in de app leert het volgende:
Tjonge, non-stop van 's-Hertogenbosch naar Amsterdam Amstel!!! Maar goed, dat was dus een drie teveel in de ingelegde treinserie. Ding kwam met +30 aan in Utrecht -- waar die ook als Arriva trein werd weergegeven *O*

Gelukkig kwam ik maar met +45 aan in Bijlmer :).