Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
En de 1700-loc aan de achterzijde van de trein telt niet mee voor de domino.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/ Updates: 04-08-2025NIEUW --> 2 foto's uit Almere Stad 27-07-2025NIEUW --> 379 foto's uit Noord-Duitsland, Padborg en Krusa in Denemarken en Szczecin in Polen!
Het is dat het in de Botlek vrij lastig is om aan te sluiten met een railvoertuig, maar ik zie op deze pagina bijna alleen maar bussen en dan ook nog eens bij de laatste 12(!) foto's telkens VDL-bussen. Nu dacht ik dat er ooit was bedacht/afgesproken om in de domino verschillende ov-modaliteiten te gebruiken.
Is er iemand die hierna door kan gaan met een tram, metro of trein en dit te variëren met af en toe een bus er tussendoor? :)
Lijn: 38 Type: VDL Citea
Plaats: Amsterdam
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/ Updates: 04-08-2025NIEUW --> 2 foto's uit Almere Stad 27-07-2025NIEUW --> 379 foto's uit Noord-Duitsland, Padborg en Krusa in Denemarken en Szczecin in Polen!
Milco schreef:Het is dat het in de Botlek vrij lastig is om aan te sluiten met een railvoertuig, maar ik zie op deze pagina bijna alleen maar bussen en dan ook nog eens bij de laatste 12(!) foto's telkens VDL-bussen. Nu dacht ik dat er ooit was bedacht/afgesproken om in de domino verschillende ov-modaliteiten te gebruiken.
Er is ook afgesproken dat je dan zelf die verandering erin moet zetten.
we're never gonna survive, unless We get a little crazy.
Dit topic lijkt steeds meer een dump-zo-veel-mogelijk-foto's-domino. Inderdaad heel veel erg op elkaar lijkende bussen, foto's die niet scherp zijn en composities die ook niet je-van-het zijn. Voor mij (als niet-fotograaf) is dit topic veel leuker als er afwisseling in zit. Op een gegeven moment zaten we in de bussen uit de jaren '70-'80, dat vond ik ook leuk omdat je dat soort dingen niet vaak ziet. Nu scroll ik maar zo snel mogelijk naar beneden.
Maar goed, het is jullie feestje natuurlijk, ik sluit toch niks aan want ik heb nauwelijks foto's. Het is dus alleen maar mijn mening (als gebruiker, niet als beheerder).
Het is eenvoudiger om iets simpels moeilijk te maken dan iets simpels simpel te houden