Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Lijn: 900 (921 Intercity Direct Breda-Amsterdam)
Type: TRAXX Plaats: Breda
video`s van mij en forumlid Dylanwild94 zijn te zien op OV Rozenburg
Elke doordeweekse dag wel te vinden in de 101/103/105/115
Op al mijn foto`s zit copyright.
Lijn: Geen Dienst
Type: ICRm-7+1700 Plaats: Roosendaal
video`s van mij en forumlid Dylanwild94 zijn te zien op OV Rozenburg
Elke doordeweekse dag wel te vinden in de 101/103/105/115
Op al mijn foto`s zit copyright.
Het staat iedereen vrij om foto's toe te voegen aan de fotodomino, maar de foto's moeten wel leuk zijn om naar te kijken. Daarom wil ik jullie vragen om voortaan alleen nog foto's te plaatsen die scherp zijn en foto's waarop het hoofdonderwerp duidelijk zichtbaar is.
Wie gaat dat handhaven? Want het verzoek is al meerdermaal gedaan. Er zitten echt een hoop mooie en leuke foto's bij. Het zijn maar een paar rotte appels die het doen verpesten.
Zoals dat ik nu een privébericht heb gekregen over wat mijn rechts is om de domino te verpesten doordat ik commentaar heb op de kwaliteit.
Ik denk dat meer mensen de baggerkwaliteit foto's als "verpesten" zien dan dat iemand er commentaar op heeft.
Als meer mensen mij als een dominoverpester zien doordat ik wat heb gezegd over de kwaliteit hoor ik dat graag.
Mike schreef:Wie gaat dat handhaven? Want het verzoek is al meerdermaal gedaan. Er zitten echt een hoop mooie en leuke foto's bij. Het zijn maar een paar rotte appels die het doen verpesten.
Zoals dat ik nu een privébericht heb gekregen over wat mijn rechts is om de domino te verpesten doordat ik commentaar heb op de kwaliteit.
Ik denk dat meer mensen de baggerkwaliteit foto's als "verpesten" zien dan dat iemand er commentaar op heeft.
Als meer mensen mij als een dominoverpester zien doordat ik wat heb gezegd over de kwaliteit hoor ik dat graag.
Zullen we gewoon met zo'n alle afspreken dat we NIET aansluiten op slechte foto's en Alleen op de goede foto's. (A)