Bemined schreef:Het argument 'wie niet waagt' is een beetje slap
Maar je moet wel als bepaalde zwartkijkers alles bij voorbaat al neersabelen. Maar ik ken er wel meer, hoor: Als je niks doet, is het ook niet goed.
Ezra schreef:Personeel? Mogen studenten niet mee?
Ja, personeel. Nee, geen studenten, want die werken niet voor NS.
Reiziger Delft schreef:Het combineren van DDZ in Utrecht in de 5600 (sprinter Utrecht-Zwolle) gaat bijvoorbeeld heel vaak mis
DDZ koppelt inderdaad niet heel makkelijk; dat deed het vroeger als DD-AR ook al niet. Maar dat heeft helemaal niets met onderhoud te maken. Een defecte deur ook niet. Geloof mij; treinen worden in de regel zo goed als mogelijk onderhouden, daarbij worden prioriteiten gesteld. Bewegende onderdelen worden daarbij vaker onderhouden dan niet-bewegende onderdelen, want bewegende onderdelen (zoals een deur) gaan nu eenmaal vaker defect. Maar nogmaals; met onderhoud plegen heeft een defecte trein vaak weinig te maken...
En wat het artikel betreft: Beetje makkelijk artikel op de eerste dag. Probeer het volgende week nog eens

Ik ben in ieder geval benieuwd!