Onder dat "alleen voor rolstoelers" staat dit:
Ik dacht dat de haltetaxi geen vaste tijden had?
Vrijwilligers met een B rijbewijs mogen toch niet op die bussen rijden?henk1234 schreef:Dat laatste klopt. Sterker nog, geen enkele buurtbus is rolstoeltoegankelijk, behalve de 569 als 'ie met dat procity-geval rijdt.
Ja de provincie heeft veel geld betaald aan 9292 om de virtuele dienstregeling in hun planner te zetten... Dik frustrerend gezien wij al tijden geleden om die dienstregeling zitten te hengelen...busfanNL schreef:Dus de haltetaxi staat op 9292. Had ik niet gedacht dat die lijnen erop kwamen
Stappover zou dit allemaal veel makkelijker maken, maar dat gaan ze na ijsselmond eerst in arnhem nijmegen doen.Michael schreef:En anders even tegen de chauffeur van de bus zeggen dat je wilt overstappen op die betreffende aansluitende bus. Er kan dan via de Verkeersleiding een overstap aangevraagd worden.
In het voormalige concessie gebied SRE/ De Peel zijn uursdiensten eerder regel dan uitzondering met belangrijke overstappunten in Deurne, Maarheeze, Heeze, Meijel, Helmond en Boxmeer.henk1234 schreef:Dacht ik ook al; ik denk dat we het hier iets beter kunnen gebruiken dan in SRAN of Regio Eindhoven.
Maar hier hebben we ook tweeuursdiensten :6Mr-W schreef:In het voormalige concessie gebied SRE/ De Peel zijn uursdiensten eerder regel dan uitzondering met belangrijke overstappunten in Deurne, Maarheeze, Heeze, Meijel, Helmond en Boxmeer.henk1234 schreef:Dacht ik ook al; ik denk dat we het hier iets beter kunnen gebruiken dan in SRAN of Regio Eindhoven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten