Maargoed, in elk geval wel de "missie" geslaagd want er staat ook een "436 Dirksland via Dirksland" in Dirksland op de foto, dat blijft ook ietgs briljants van Connexxion

Dat is al sinds December volgens mij. De CXX-VPR bussen hebben het dacht ik ook.Daniel schreef:Bij lijn 104 waarmee ik het bewuste eiland weer verliet ging ook iets niet helemaal lekker trouwens, die had in OVinfo "RENESSE TRANSFER Transferium" als bestemming.
Dat is puur omdat het systeem met de wisselende bestemmingen het waarschijnlijk niet aankan dat de helft van de ritten tot Dirksland rijdt. Bij de bussen naar Stellendam wordt na Dirksland volgens mij ook gewoon Stellendam Busstation getoond.Daniel schreef:Maargoed, in elk geval wel de "missie" geslaagd want er staat ook een "436 Dirksland via Dirksland" in Dirksland op de foto, dat blijft ook ietgs briljants van Connexxion
Wubbo schreef:Vanmiddag rond 16.40. Utrecht Centraal, automatische omroep:
Dames en heren, door dringende herstelwerkzaamheden rijden er geen intercity's tussen Schiphol en Hilversum. Reizigers naar Leiden Centraal kunnen omreizen via Den Haag Centraal.
Ik verwacht dat het klantoordeel voor reisinformatie niet gaat stijgen deze periode, met al die duidelijk foute reisadviezen.
Als Schiphol eruit ligt dan word voor Leiden nooit de rechtstreekse IC genoemd, en worden mensen altijd via Den Haag CS gestuurd. Ik denk dat deze omroep voor Amersfoort of Hilversum bedoelt was.Daniel schreef:Haha, daar noem je wat. Volgens mij is er geenenkel station waar je zo kunt omreizen om deze storing te omzeilen. Of de storing moet ook effect gehad hebben op de IC tussen Den Haag HS en Leiden, maar dan klopt er iets niet bij het traject.
Ik denk dat Daniel bedoelt dat je vanuit Den Bosch richting Breda niet langs Utrecht Lunetten komt.Tochjo schreef:Alleen de grootste stations worden in de welkomstomroep genoemd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast