Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Toch geen eikenprocessierupsen mag ik hopen (zou wel vroeg zijn). Dat zijn echt vervelende beesten, die ze met een vuurspuwende stofzuiger uit moeten moeten halen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ik blijf het toch mooi vinden bij het nieuwere wagenpark van vervoerder Simon, hier in Luxemburg: centrale deurvergrendeling met afstandsbediening inclusief alarmsysteem. Tevens gaat automatisch de binnenverlichting en buitenverlichting volledig uit en knipperen de alarmlichten twee keer op het moment dat de chauffeur uitstapt en via de afstandsbediening de deuren sluit.
Bij personenauto's zijn dat soort systeem vrij gebruikelijk (nou ja, je moet dan wel zelf de portier dichtgooien natuurlijk) maar bij bussen kom je het toch niet vaak tegen?
De chauffeurs zitten soms weleens bij ons aan de bar, maar ze nemen echt hun geldkistje niet mee hoor, die bus zit toch potdicht inclusief alarmsysteem.
mb90 schreef:Vandaag zag ik langs de Populierenlaan in Ridderkerk een aantal bomen die in handen zijn gekomen van rupsen.
Het viel mij afgelopen dagen op hoe erg de bomen aan de Amsterdamse grachten er aan toe zijn. Het zijn bijna allemaal iepen die daar staan, en ze hebben erg last van de iepenziekte. Aan de gracht die kruist met de Haarlemmerdijk zijn alle bomen al gekapt, wat het straatbeeld zeker niet ten goede komt voor Amsterdam :(
Bee schreef:Toch geen eikenprocessierupsen mag ik hopen (zou wel vroeg zijn). Dat zijn echt vervelende beesten, die ze met een vuurspuwende stofzuiger uit moeten moeten halen.
Ik heb geen idee wat voor soort rupsen de bomen hebben aangetast, maar ik hoop niet dat die rupsen het waren.
KM46 schreef:@ Beheer: Zijn hier geen regels voor?
Niet in het bijzonder nee. Moet dit dan? Lijkt me dat een en ander ook wel gewoon op te lossen is. Ik zou zeggen, open een topic, en besluit democratisch wat er met Fles zijn avatar moet gebeuren.
Forumregel 3. Wees kritisch op je eigen berichten. Zowel op de inhoud als op de leesbaarheid en de lay-out.
En een avatar is deel van de leesbaarheid en lay-out. Dat dan weer wel.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Kan iemand mij vertellen waarom:
Paris nord- Amsterdam Vertrek dinsdag 16 juni 6.25uur = 36€
Paris nord- Roosendaal Vertrek dinsdag 16 juni 6.25uur= 67,20€
Hoewel ICL toffe treinen zijn, zal ik het niet missen als het niet meer 4x per uur langs mijn flat rijdt. Van al het materieel is dat wel het meest luidruchtige.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar schreef:Kan iemand mij vertellen waarom:
Paris nord- Amsterdam Vertrek dinsdag 16 juni 6.25uur = 36€
Paris nord- Roosendaal Vertrek dinsdag 16 juni 6.25uur= 67,20€
Bij de tweede optie is Brussel-Zuid -> Roosendaal met de Benelux waarschijnlijk. De Thalys heeft flexibele prijzen ala vliegtuig stoelen, de Benelux heeft maar een tarief en evt. korting.
Maar dan zou het alsnog veel goedkoper zijn Thalys tot Rotterdam te boeken en vanaf daar een enkeltje Roosendaal te kopen. Dit is de enige optie die Hispeed aangeeft. Een goedgelovige klant is dus zo 20 euro opgelicht.