Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Mikos schreef:Mogen we het Flixbus-topic hier ook aanmelden? :X
Gewoon elke keer die berichten melden. Als iedereen wie het nu wel welletjes vindt met die Flixbus dienstregelingen dat nu doet, dan is dat binnen een week afgelopen. Een krachtiger signaal naar de mods/beheerders kun je niet maken hier.
Zolang die t in zn flixbustopique houdt vind ik het allemaal prima. Maar optyfen uit het nachttreinentopic met je kutbussen! :Y
Ik heb nu al een paar keer gehad (uitslitend op mijn laptop en met Edge) dat ik na een muisklik op OVNL (net bijvoorbeeld door op "Wiki" te klikken) op de volgende Russische verkoopsite terechtkom: http://ru.aliexpress.com/item/New-Star- ... 0wodWQMChA :?
Wel steeds andere kleding, maar dezelfde site.
Er verschijnen ook soms reclames voor die site in het advertentieblok onderaan:
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
Kleine correctie, maar het is de Russische versie van het Chinese Aliexpress, onderdeel van het miljardenconcern Alibaba Group. Dit is een soort Marktplaats, maar dan enkel met zakelijke verkopers, Aliexpress is de site voor particuliere kopers.
Op zich dus een betrouwbare site, alleen zou het niet zo mogen zijn dat een random klik die site oplevert (dat zijn boevenpraktijken :Y )
Zal waarschijnlijk aan die advertentie liggen. Meltrain, kan je als je zo'n advertentie krijgt er eens rechts op klikken en de snelkoppeling kopiëren. Als je het deel achter adurl= naar mij stuurt kan ik 'm blokkeren (dat is niet noodzakelijkerwijs exact dezelfde pagina als waarop je uiteindelijk terecht komt)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Ik bekijk de site ook regelmatig mobiel, maar kan me niet herinneren dat ik advertenties te zien krijg. Misschien een kleine advertentie onderin ofzo (maar die valt mij dan niet op), maar nooit irritante advertenties. Kan het platformafhankelijk zijn welk soort advertenties je te zien krijgt?