Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
JWM schreef:Je wil als stad natuurlijk ook iets van gastvrijheid uitstralen in plaats van mensen die niet weten hoe het systeem precies werkt maar wel bereid zijn een kaartje te kopen meteen op de bon te slingeren. Zo'n medewerker in de tram maakt het voor veel toeristen laagdrempelig om in te stappen. Of het de kosten waard zijn laat ik dan maar even in het midden.
GVB klantenservice. Zodat zelfs de idioten uit 010 hun bestemming weten te vinden...
*duikt weg.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Tja, ik ben ooit aangesproken door een meid van een jaar of 16 die mij letterlijk vroeg: "Meneer, weet u ook waar spoor 2 is?, ik snap hier namelijk helemaal niets van". :')
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
JWM schreef:Je wil als stad natuurlijk ook iets van gastvrijheid uitstralen in plaats van mensen die niet weten hoe het systeem precies werkt maar wel bereid zijn een kaartje te kopen meteen op de bon te slingeren. Zo'n medewerker in de tram maakt het voor veel toeristen laagdrempelig om in te stappen. Of het de kosten waard zijn laat ik dan maar even in het midden.
Kan me van o.a. Berlijn en Barcelona niet echt herinneren dat het ontbreken van een "servicemedewerker" achterin de tram een barrière vormde voor mede-toeristen om in te stappen. Maar dat kan aan mijn beleving liggen.
Vinny schreef:Tja, ik ben ooit aangesproken door een meid van een jaar of 16 die mij letterlijk vroeg: "Meneer, weet u ook waar spoor 2 is?, ik snap hier namelijk helemaal niets van". :')
Ik had erg veel lol toen ik op metro 50 stond te wachten en een mevrouw Brabants accent vroeg of hier ook de treinen stopten (terwijl net twee treinen passeerde aan de andere kant van de schutting).