Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Ach, de meest briljante qua infrastructuur vond ik toch nog wel een bushalte in Dordrecht. Als je daar als blinde de geleidelijn volgt loop je zo de dijk af het water in: zie hier
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Ik kom niet zo vaak op een station met poortjes...
In Lage Zwaluwe maakt het niet uit met zo'n paaltje, dus dat is fijn, maar als ik op een station met poortjes kom doe ik het nog best vaak fout.
dylanwild94 schreef:Aha daar had ik stiekem wel de camera beelden van willen zien. :')
Ik zie nog vaak genoeg dat mensen bij het uitchecken een poortje links voorbij proberen te gaan en dan voor een gesloten poortje komen te staan terwijl het goed poortje wel open gaant.
Ik ging vanmiddag broodjes afhalen bij de broodjeszaak om de hoek. Kom ik daar, kan ik mijn pinpas niet vinden. Die had ik op twee meter van de deur laten vallen. Nouja, was weer wat extra beweging.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gisteren kwamen 5 bakken op spoor 3A in Groningen binnen. Er stond echter al een 3tje. Het achterste stuk kwam niet langs het perron. Om weer te kunnen rijden moesten de 2 treinstellen naar Niemeijer en toen de sneltrein naar Leeuwarden gepasseerd was, konden de 2 treinstellen voor de stoptrein naar Leeuwarden klaar gezet worden op 4A.
5 bakken patat op het spoor? Zullen wel flinke bakken zijn als er al 2 bakken stonden en het maar net langs het perron past. Of waren het anders bakken?
Suus schreef:Ik ging vanmiddag broodjes afhalen bij de broodjeszaak om de hoek. Kom ik daar, kan ik mijn pinpas niet vinden. Die had ik op twee meter van de deur laten vallen. Nouja, was weer wat extra beweging.
Zoiets had ik van de zomer, ik fietste met een vriend naar de uiterwaarden bij de spoorbrug, we zetten de fiets op slot, gingen een flink eind wandelen en toen we weer bij de fiets waren bleek dat ik mijn fietssleutel juist in een broekzak had gestopt waar een gat in zat... Gelukkig was de sleutel er meteen al uitgevallen dus binnen een paar minuten zoeken hadden we hem, niet dat we dat hele pleuriseind nog af hadden moeten lopen speuren :')
dylanwild94 schreef:5 bakken patat op het spoor? Zullen wel flinke bakken zijn als er al 2 bakken stonden en het maar net langs het perron past. Of waren het anders bakken?
dylanwild94 schreef:5 bakken patat op het spoor? Zullen wel flinke bakken zijn als er al 2 bakken stonden en het maar net langs het perron past. Of waren het anders bakken?